Gå til innhold

Hvor mye kontakt kan man forvente?


Gjest jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg

Anbefalte innlegg

Ja ærlig talt. Jeg poster anonymt innlegg her på dol og du kaller meg barnslig. Du er antageligvis i tyveårene og tror du forstår livet. Slutt med den barnsligheten din nå.

Ja, jeg syns det virkelig er pussig at du sitter og venter på at han skal ta kontakt. Det mest naturlige ville vel være å spørre ham direkte hva han trenger i sorgprosessen.

Om morens dødsleie ikke har noe med saken å gjøre og du er urolig angående hele forholdet blir det noe annet. Men så lenge du skriver det du gjør, og jeg går ut i fra at du forventer svar når du poster på et diskusjonsforum, da må du også tåle svarene du får.

Min alder har ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg

Ja, jeg syns det virkelig er pussig at du sitter og venter på at han skal ta kontakt. Det mest naturlige ville vel være å spørre ham direkte hva han trenger i sorgprosessen.

Om morens dødsleie ikke har noe med saken å gjøre og du er urolig angående hele forholdet blir det noe annet. Men så lenge du skriver det du gjør, og jeg går ut i fra at du forventer svar når du poster på et diskusjonsforum, da må du også tåle svarene du får.

Min alder har ingenting med saken å gjøre.

Jo din alder har mye med saken å gjøre, og det er en grunn til at du fremhever det. Jeg har fortalt at han er 63 år og jeg er ikke førti år yngre (slik som jeg tror du er), selvom jeg er en god del yngre.

Det er rett og slett ikke mulig å skrive alt i et innlegg. Jeg skrev først og fremst om en frustrasjon jeg hadde der og da, og det er jeg i min fulle rett til. Nei jeg vil ikke ringe og gjør ikke det, men som du kan forestille deg så har en del skjedd siden jeg skrev innlegget for to dager siden. Det bestemmer jeg om jeg vil berette om her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo din alder har mye med saken å gjøre, og det er en grunn til at du fremhever det. Jeg har fortalt at han er 63 år og jeg er ikke førti år yngre (slik som jeg tror du er), selvom jeg er en god del yngre.

Det er rett og slett ikke mulig å skrive alt i et innlegg. Jeg skrev først og fremst om en frustrasjon jeg hadde der og da, og det er jeg i min fulle rett til. Nei jeg vil ikke ringe og gjør ikke det, men som du kan forestille deg så har en del skjedd siden jeg skrev innlegget for to dager siden. Det bestemmer jeg om jeg vil berette om her.

Men herlighet da. Det er jo du som er opphengt i min alder, ikke omvendt.

Om livsvisdommen kommer med økt alder, hvorfor undrer du deg i det hele tatt nå? burde du ikke selv være selvsikker nok i forholdet ditt uten å måtte poste innlegg her?

Mitt første svar var en respons på ditt hovedinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg

Men herlighet da. Det er jo du som er opphengt i min alder, ikke omvendt.

Om livsvisdommen kommer med økt alder, hvorfor undrer du deg i det hele tatt nå? burde du ikke selv være selvsikker nok i forholdet ditt uten å måtte poste innlegg her?

Mitt første svar var en respons på ditt hovedinnlegg.

Nei det er faktisk slik at kjærligheten gjør en like usikker uansett hvor gammel du er:-) Enda en bekreftelse på hvor ung og uerfaren du er.

Jeg har tenkt å slutte å diskutere med deg. Vil heller bruke tid på kjæresten min som kommer snart etter at vi har snakket sammen på tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er faktisk slik at kjærligheten gjør en like usikker uansett hvor gammel du er:-) Enda en bekreftelse på hvor ung og uerfaren du er.

Jeg har tenkt å slutte å diskutere med deg. Vil heller bruke tid på kjæresten min som kommer snart etter at vi har snakket sammen på tlf.

Du har i alle fall forsøkt å lære deg hersketeknikk på dine gamle dager.

Og for ordens skyld, siden du er så nysgjerrig. Jeg er øyestraks 30, jeg er gift og har snart to barn. Ikke noen hemmelighet det. Jeg visste ikke at det skulle bety så mye for slike som vanker på dol.

Ha god sex, da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg

Du har i alle fall forsøkt å lære deg hersketeknikk på dine gamle dager.

Og for ordens skyld, siden du er så nysgjerrig. Jeg er øyestraks 30, jeg er gift og har snart to barn. Ikke noen hemmelighet det. Jeg visste ikke at det skulle bety så mye for slike som vanker på dol.

Ha god sex, da ;-)

Det er stor forskjell på en som er over seksti og en som er tredve. At du er gift kone og beskyttet av en mann er ikke nødvendigvis en fordel.

Ja jeg har lært meg mange hersketeknikker mot gifte kvinner de siste årene. Det har vært en nødvendighet.

Hvorvidt vi har sex i kveld får du ikke vite. Du har ikke bidratt til noe konstruktivt i min tråd og i mitt dilemma. Tvertimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Det er stor forskjell på en som er over seksti og en som er tredve. At du er gift kone og beskyttet av en mann er ikke nødvendigvis en fordel.

Ja jeg har lært meg mange hersketeknikker mot gifte kvinner de siste årene. Det har vært en nødvendighet.

Hvorvidt vi har sex i kveld får du ikke vite. Du har ikke bidratt til noe konstruktivt i min tråd og i mitt dilemma. Tvertimot.

Har jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på en som er over seksti og en som er tredve. At du er gift kone og beskyttet av en mann er ikke nødvendigvis en fordel.

Ja jeg har lært meg mange hersketeknikker mot gifte kvinner de siste årene. Det har vært en nødvendighet.

Hvorvidt vi har sex i kveld får du ikke vite. Du har ikke bidratt til noe konstruktivt i min tråd og i mitt dilemma. Tvertimot.

Og i grunn har det vært veldig kjedelig å fortsette diskusjonen med deg.

Du virker ganske ilter og bitter, jeg får håpe det ikke kommer med alderen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg

Og i grunn har det vært veldig kjedelig å fortsette diskusjonen med deg.

Du virker ganske ilter og bitter, jeg får håpe det ikke kommer med alderen ;-)

Det var da merkelig at du har ønsket en kjedelig diskusjon med en ilter og bitter gammel dame. Ingen tvang deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da merkelig at du har ønsket en kjedelig diskusjon med en ilter og bitter gammel dame. Ingen tvang deg.

Neida, på ingen måte. Men du diskuterer ikke saken, kun det faktum at jeg sa at du reagerte litt barnslig. Jeg står for det og trekker det ikke tilbake. Tvert i mot, i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, på ingen måte. Men du diskuterer ikke saken, kun det faktum at jeg sa at du reagerte litt barnslig. Jeg står for det og trekker det ikke tilbake. Tvert i mot, i grunn.

*heia cecily*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg

Neida, på ingen måte. Men du diskuterer ikke saken, kun det faktum at jeg sa at du reagerte litt barnslig. Jeg står for det og trekker det ikke tilbake. Tvert i mot, i grunn.

Det er greit, men jeg er lei barnsligheten din. Du vet utmerket godt at jeg startet denne tråden for å diskutere privat dilemma for to dager siden. At du har kjedet deg og gitt meg en syssel mens jeg venter på kjæresten min er greit, og ja jeg venter på han og er usikker på om han kommer fordi hans mor kan ha dødd i kveld. Det betyr ingenting for deg når du beskylder meg for å være barnslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...