Gå til innhold

pakkekalender til ungdom


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke pakkekalender når barn er så store, jeg må visst bite i det sure eplet likevel da guttungen insisterer ;)

Hva pakker jeg i en kalender til en 14 åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kinobilletter, boxershorts, sokker, tyggis/drops, hansker, lue, lommelykt (mag-lite), nøkkelring, tegneserier (julehefter)... Har han en hobby han trenger noe til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker, boxershorts, kinobilletter, tegneseriealbum hvis han liker det (julehefter de siste dagene), supporter-effekter hvis han holder med et kjent fotballag, deodorant, hårvoks o.l. hvis han bryr seg om sånt, "blanke" CDer og annet "tilbehør" hvis han driver med foto el.l. på PC.

Godteri og sånne energi-godterier man får i sportsbutikk.

Du er ikke helt nødt selv om han insisterer, men det har du sikkert tenkt over :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer nok til å bite i sure epler flere år framover ;-) Juletradisjoner er hellige, vet du...

Tja, pakkekalender til tenåringer? Det kan nok bli dyrt, ja. Eller kjedelig. Jeg er veldig glad for at jeg i alle år har hatt pakkekalender med godteri istedetfor ting :-) Kanskje du kan konvertere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Kinobilletter, boxershorts, sokker, tyggis/drops, hansker, lue, lommelykt (mag-lite), nøkkelring, tegneserier (julehefter)... Har han en hobby han trenger noe til?

Oi, det kan bli dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå gjennom ting han trenger, og som du kjøper uansett.

Dusjsåpe, deo, tannbørste, hårvoks, sokker, boxer, litt godteri.

De større kan også få opplevelsesgave dersom du vet at dere skal gjøre noe i førjulstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg spurte sønnen min om ikke i fjor kunne være siste gangen (han var da 17). Han sa at han synes dette var noe vi burde fortsette med til han flyttet hjemmefra og gjerne etter det også hvis han ikke hadde dame. Høres ut som om han planlegger å ha det slik til han selv får barn ;) Her har det gått i godterikalender da, med en liten gave lille- og julaften i tillegg. Så nå er det snart på'n igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde blitt mest godteri og kanskje smågaver som boxere, sokker og andre ting han trenger hvis jeg hadde hatt en tenåring.

Kanskje en litt større gave julaften.

Ellers må det jo fort bli veldig dyrt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde blitt mest godteri og kanskje smågaver som boxere, sokker og andre ting han trenger hvis jeg hadde hatt en tenåring.

Kanskje en litt større gave julaften.

Ellers må det jo fort bli veldig dyrt da?

Det kommer til å bli dyrt med 24 relativt dyre ting i kalenderen ja så vi må nok putte inn litt snop også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg spurte sønnen min om ikke i fjor kunne være siste gangen (han var da 17). Han sa at han synes dette var noe vi burde fortsette med til han flyttet hjemmefra og gjerne etter det også hvis han ikke hadde dame. Høres ut som om han planlegger å ha det slik til han selv får barn ;) Her har det gått i godterikalender da, med en liten gave lille- og julaften i tillegg. Så nå er det snart på'n igjen :)

huff å jeg som bestandig tror at det er siste året med kalender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg spurte sønnen min om ikke i fjor kunne være siste gangen (han var da 17). Han sa at han synes dette var noe vi burde fortsette med til han flyttet hjemmefra og gjerne etter det også hvis han ikke hadde dame. Høres ut som om han planlegger å ha det slik til han selv får barn ;) Her har det gått i godterikalender da, med en liten gave lille- og julaften i tillegg. Så nå er det snart på'n igjen :)

''...og gjerne etter det også hvis han ikke hadde dame''

Si at han får kjøpe seg en kasse juleøl, det er 24 stk og passer fint som adventskalender for en 20-årig ungkar :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min og jeg fikk pakkekalender til vi fylte 25 :)

Vi fikk klistremerker, litt godteri, blyanter, kulepenner, viskelær, sokker, vanter, og gjerne en CD eller liten bok på juleaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satte foten ned for smågaver hver dag da dattern min fylte 15, da ble en litt større ting i lørdager og søndager i adventstiden. Praktiserer også det damme for 11 åringen nå, da blir det stort sett ting han trenger eller evt en cd eller kinobiletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Sokker, boxershorts, kinobilletter, tegneseriealbum hvis han liker det (julehefter de siste dagene), supporter-effekter hvis han holder med et kjent fotballag, deodorant, hårvoks o.l. hvis han bryr seg om sånt, "blanke" CDer og annet "tilbehør" hvis han driver med foto el.l. på PC.

Godteri og sånne energi-godterier man får i sportsbutikk.

Du er ikke helt nødt selv om han insisterer, men det har du sikkert tenkt over :-))

''Sokker, boxershorts, kinobilletter, tegneseriealbum hvis han liker det (julehefter de siste dagene), supporter-effekter hvis han holder med et kjent fotballag, deodorant, hårvoks o.l. hvis han bryr seg om sånt, "blanke" CDer og annet "tilbehør" hvis han driver med foto el.l. på PC.

''

Fine forslag, men da ser jeg for meg en pris på minimum 100 pr, gave, og å bruke flere tusen på kalenderen blir kanskje litt drøyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sokker, boxershorts, kinobilletter, tegneseriealbum hvis han liker det (julehefter de siste dagene), supporter-effekter hvis han holder med et kjent fotballag, deodorant, hårvoks o.l. hvis han bryr seg om sånt, "blanke" CDer og annet "tilbehør" hvis han driver med foto el.l. på PC.

''

Fine forslag, men da ser jeg for meg en pris på minimum 100 pr, gave, og å bruke flere tusen på kalenderen blir kanskje litt drøyt?

Man får vel noe av dette til under 100, men i snitt kan det nok fort bli nesten den prisen pr. gave.

Jeg er helt enig i at det blir dyrt, men jeg har ingen billige forslag til gutter i den aldersgruppa, bortsett fra godterier.

De økte utgiftene er ett av argumentene for at jeg selv aldri har drevet med pakkekalendre. Den eldste påstår hun fortsatt sliter med ettervirkningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min og jeg fikk pakkekalender til vi fylte 25 :)

Vi fikk klistremerker, litt godteri, blyanter, kulepenner, viskelær, sokker, vanter, og gjerne en CD eller liten bok på juleaften.

Jeg er rundt den alderen og får også fortsatt pakkekalender :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min og jeg fikk pakkekalender til vi fylte 25 :)

Vi fikk klistremerker, litt godteri, blyanter, kulepenner, viskelær, sokker, vanter, og gjerne en CD eller liten bok på juleaften.

Hvilken type klistremerker er populære blant 25-åringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...