Gå til innhold

pakkekalender til ungdom


Gjest midia

Anbefalte innlegg

Takker for mange fine tips til pakkekalenderen.

Ser for meg at noen av dere bruker minst 2400 kr på en kalender å det synes jeg blir dyrt for småtterier, han her får en dyr gave på julaften gjerne til 5-6 tusen å da synes jeg det blir mye med 2400 i kalender i tillegg.

Tror jeg får kjøpe noen gaver og spe på med flaxlodd og litt godterier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for mange fine tips til pakkekalenderen.

Ser for meg at noen av dere bruker minst 2400 kr på en kalender å det synes jeg blir dyrt for småtterier, han her får en dyr gave på julaften gjerne til 5-6 tusen å da synes jeg det blir mye med 2400 i kalender i tillegg.

Tror jeg får kjøpe noen gaver og spe på med flaxlodd og litt godterier.

Det er ikke sikkert vi bruker / ville brukt så mye penger på kalendergaver selv om vi ikke klarer å finne på noen billigere :-)

Det er vanskelig når de har blitt såpass store.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sokker, boxershorts, kinobilletter, tegneseriealbum hvis han liker det (julehefter de siste dagene), supporter-effekter hvis han holder med et kjent fotballag, deodorant, hårvoks o.l. hvis han bryr seg om sånt, "blanke" CDer og annet "tilbehør" hvis han driver med foto el.l. på PC.

''

Fine forslag, men da ser jeg for meg en pris på minimum 100 pr, gave, og å bruke flere tusen på kalenderen blir kanskje litt drøyt?

Men en del av disse tingene (sokker, underbukser, kinobilletter, julehefter) ville man kanskje kjøpt uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men en del av disse tingene (sokker, underbukser, kinobilletter, julehefter) ville man kanskje kjøpt uansett?

Det har du nok rett i.

(u got m@il :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for mange fine tips til pakkekalenderen.

Ser for meg at noen av dere bruker minst 2400 kr på en kalender å det synes jeg blir dyrt for småtterier, han her får en dyr gave på julaften gjerne til 5-6 tusen å da synes jeg det blir mye med 2400 i kalender i tillegg.

Tror jeg får kjøpe noen gaver og spe på med flaxlodd og litt godterier.

Gir dere han virkelig gaver til 5-6000 kroner?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir dere han virkelig gaver til 5-6000 kroner?????

Ja det gjør vi hvis han ønsker seg noe i den prisklassen.

Hvordan skal han ellers finansiere hobbyen sin?

Han er også enebarn med foreldre som tjener godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...