Gå til innhold

Sko butikk

Gjest Kalde føtter

Anbefalte innlegg

Gjest Niccola
Skrevet

Ganske interessant, egentlig - språket er jo i stadig utvikling og reaksjonene fra "oss eldre" er vel bestandig de samme?

Jepp ;-) Og de yngre synes de eldre er håpløst gammeldagse. Enkelte ting forandrer seg nok ikke. Men det er tungt å svelge likevel...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

5

• Orio

4

• Bookworm

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gosh, så flink jeg er til å overse sånt *pusser glorien*

:)))

Skrevet

Det er vanskelig å skrive sammensatte ord i SMS, en får gjerne rød strek under i word, og folk smittes.

På samme måte som ordet 'dem' vel er i ferd med å dø (alt er 'de', "jeg sa det til de") og dette påfunnet med å adoptere den svenske skrivemåten 'att' og 'ett'

"Jeg tror att i morgen skal jeg dra i leketøy butikken og kjøpe Advent's Kalender til ungene, det blir moro for de med ett lite leke tøy hver dag"

''"Jeg tror att i morgen skal jeg dra i leketøy butikken og kjøpe Advent's Kalender til ungene, det blir moro for de med ett lite leke tøy hver dag"''

GRØSS!!!!!!

Gjest honnicorn
Skrevet

Jeg tror du er ute for å trolle nå, men kan ikke annet ennå flire. Du får jammen ikke svar på det du spør om, du heller. Men allikevel blir det tråd av det, gitt.

Selv om enkelte skriver feil, så er det orddelingsfeil som visstnok er på topp nå! Vil bare si en ting: Det er etter min mening helt høl i huet å kommentere orddelingsfeil, (dette skrev webmaster tydelig i en melding i den aktuelle tråden som nevnes her.), det er faktisk like dumt som å kommentere skrivefeil. Alle kan gjøre de feilene, enten ubevisst, eller rent slurv, osv.

Gjest honnicorn
Skrevet

Jeg har dessverre heller ikke svar på det du spør om, men kunne ikke la være å kommentere allikevel.

Skrevet

Jeg tror du er ute for å trolle nå, men kan ikke annet ennå flire. Du får jammen ikke svar på det du spør om, du heller. Men allikevel blir det tråd av det, gitt.

Selv om enkelte skriver feil, så er det orddelingsfeil som visstnok er på topp nå! Vil bare si en ting: Det er etter min mening helt høl i huet å kommentere orddelingsfeil, (dette skrev webmaster tydelig i en melding i den aktuelle tråden som nevnes her.), det er faktisk like dumt som å kommentere skrivefeil. Alle kan gjøre de feilene, enten ubevisst, eller rent slurv, osv.

Men du klarte ikke å la være du heller? ;-)

Skrevet

''Jeg lurer på om det er noen sko butikker dere kan anbefale i Oslo området.''

Kunne gi deg noen gode tips! :)

Men,

'' Jeg leter etter sko som er bra på is dekte veier og som vil holde meg tørr i regn vær.''

Dette har jeg overhodet ingen peiling på.

En kunne anbefalt støvler fra Ilse Jacobsen om denne trådstarteren faktisk ønsket å spørre om sko.

Skrevet

Oi oi, pass deg nå, dette kan det bli lange, surmulende protesttråder av! :-)

Vet det, men klarte ikke å la være ;)

Skrevet

Hvordan skor man butikker? ;)

Beklager, kunne ikke dy meg.

Det heter skobutikker vet du :)

Hihi ;-)

Skrevet

Det er vanskelig å skrive sammensatte ord i SMS, en får gjerne rød strek under i word, og folk smittes.

På samme måte som ordet 'dem' vel er i ferd med å dø (alt er 'de', "jeg sa det til de") og dette påfunnet med å adoptere den svenske skrivemåten 'att' og 'ett'

"Jeg tror att i morgen skal jeg dra i leketøy butikken og kjøpe Advent's Kalender til ungene, det blir moro for de med ett lite leke tøy hver dag"

Åååh, jeg får helt frysninger...

Skrevet

''I går var jeg i en leketøysbutikk hvor plakater på veggen kunne konstatere at de hadde Advent's Kalender.''

Jeg hadde vært sterkt troende til å sende en mail til daglig leder i den butikken... Helt sant.

Det tror jeg faktisk jeg ville gjort også. Det går jo ikke an å ta butikken seriøst.

Gjest honnicorn
Skrevet

Men du klarte ikke å la være du heller? ;-)

Jeg skriver da det, gjør jeg ikke?

Skrevet

Jeg skriver da det, gjør jeg ikke?

Jeg syns du skulle svare på det Kalde føtter spør om!

*fnise litt i skjul*

Beklager, denne bare var for god til å la være.

Gjest Niccola
Skrevet

Jeg syns du skulle svare på det Kalde føtter spør om!

*fnise litt i skjul*

Beklager, denne bare var for god til å la være.

Ubetalelig! ;-D

Gjest honnicorn
Skrevet

Ubetalelig! ;-D

He he. Dere er på hogget. Hvis dere ser det jeg har skrevet i innlegg rett under peppermyntete, så skriver jeg akkurat det; at jeg heller ikke har svar på det vedkommende spør om. At jeg ikke kan la være å kommentere.

Jeg syns også at det er "ubetalelig" at dere ennå henger dere opp i orddelingsfeil, selv om webmaster har skrevet at det ikke er "lov". Er det ikke dette som kalles for mobbing?

Skrevet

Går du inn for å plage meg?

Orker ikke se sko butikk flere ganger på siste 100, så jeg måtte endre overskriften.

Skrevet

Orker ikke se sko butikk flere ganger på siste 100, så jeg måtte endre overskriften.

Skjerp deg, Orio. Hvorfor tror du at alle er ute etter deg, bare fordi at de svarer vanlig her?

Slutt å legge så mye i det.

Gjest Niccola
Skrevet

He he. Dere er på hogget. Hvis dere ser det jeg har skrevet i innlegg rett under peppermyntete, så skriver jeg akkurat det; at jeg heller ikke har svar på det vedkommende spør om. At jeg ikke kan la være å kommentere.

Jeg syns også at det er "ubetalelig" at dere ennå henger dere opp i orddelingsfeil, selv om webmaster har skrevet at det ikke er "lov". Er det ikke dette som kalles for mobbing?

Jeg diskuterer her kun orddeling på generelt nivå.

Gjest Niccola
Skrevet

Plage deg, nei? :-) Svarte bare på innlegget til Colette. Helt greit for meg at du endrer overskriften, det er ikke jeg som har laget den. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...