Gå til innhold

Sko butikk

Gjest Kalde føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går du inn for å plage meg?

Orker ikke se sko butikk flere ganger på siste 100, så jeg måtte endre overskriften.

Det fungerer som kjent ikke alltid så bra med humor skriftlig.. *s*

Jeg har fått orddelingsfeil litt på hjernen etter alle debattene om det på dol.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

5

• Orio

4

• Bookworm

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

He he. Dere er på hogget. Hvis dere ser det jeg har skrevet i innlegg rett under peppermyntete, så skriver jeg akkurat det; at jeg heller ikke har svar på det vedkommende spør om. At jeg ikke kan la være å kommentere.

Jeg syns også at det er "ubetalelig" at dere ennå henger dere opp i orddelingsfeil, selv om webmaster har skrevet at det ikke er "lov". Er det ikke dette som kalles for mobbing?

Da mobber du selv. Du antyder til og med at du ikke tror at personen ikke kan være seriøs, siden det er så mye feil i innlegget.

Så uskyldsren er du nok ikke.

Skrevet

Ubetalelig! ;-D

Hehe c",)

Var egentlig godt fornøyd med den selv :-)

Skrevet

Orddeling er kommet for å bli, det er det ingen tvil om. Jeg tipper at innen 10 år er orddeling standard, tilsvarende som på engelsk.

I går var jeg i en leketøysbutikk hvor plakater på veggen kunne konstatere at de hadde Advent's Kalender. Jeg får fysisk vondt i øyeeplene.

Jeg så en fin en på disken hos en baker:

"På smurt rundstykke"

Skrevet

Den feilen synes heldigvis foreløpig å være mer utbredt muntlig enn skriftlig? Jeg har ikke sett mange tilfeller av sjøpe og sjino. Ennå... :-)

''Den feilen synes heldigvis foreløpig å være mer utbredt muntlig enn skriftlig? Jeg har ikke sett mange tilfeller av sjøpe og sjino. Ennå... :-)''

Nei, men jeg har sett her på dol folk skrive "kjeden" for "skjeden".

Skrevet

Jeg så en fin en på disken hos en baker:

"På smurt rundstykke"

He he, men "rundstykke" klarte de. :-)

Gjest sørgelige saker
Skrevet

Den feilen synes heldigvis foreløpig å være mer utbredt muntlig enn skriftlig? Jeg har ikke sett mange tilfeller av sjøpe og sjino. Ennå... :-)

'' Jeg har ikke sett mange tilfeller av sjøpe og sjino. Ennå... :-) – Niccola''

Det kommer, bare vent og se :(

Gjest Nå lo jeg høyt :)
Skrevet

Gren sen sko tøy mag a sin

LOL

Skrevet

He he, men "rundstykke" klarte de. :-)

Ja, det var vel kanskje slumpetreff? ;-)

Skrevet

Det fungerer som kjent ikke alltid så bra med humor skriftlig.. *s*

Jeg har fått orddelingsfeil litt på hjernen etter alle debattene om det på dol.

Jeg skjønner at det ikke er så lett med skriftlig humor. (Men glemmer det noen ganger.) Burde nok slengt på et ;- )

;- )

Skrevet

Plage deg, nei? :-) Svarte bare på innlegget til Colette. Helt greit for meg at du endrer overskriften, det er ikke jeg som har laget den. ;-)

Ironi, men hadde nok fungert bedre med et ;- ) på slutten.

Du ramset opp de skrivefeilene jeg nesten får fysisk vondt av å se, derfor spørsmål.

:- )

Skrevet

Skjerp deg, Orio. Hvorfor tror du at alle er ute etter deg, bare fordi at de svarer vanlig her?

Slutt å legge så mye i det.

Jeg skal prøve å skjerpe meg, og legge til ;- ) når jeg prøver å være morsom.

Jeg tror ikke dette var skrevet for å plage meg, og jeg tror heller ikke alle er ute etter meg, glemte bare at humor kan være vanskelig uten kroppsspråk og tonefall.

Skrevet

Ironi, men hadde nok fungert bedre med et ;- ) på slutten.

Du ramset opp de skrivefeilene jeg nesten får fysisk vondt av å se, derfor spørsmål.

Hehe, da har vi nok vondt på samme plass ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...