rudolfine Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Dere (damer) som vet så mye.... Jeg er på jakt etter sorte, halvhøye/høye støvletter med litt hel, men det viktigste er romslig(!) vidde. Har noen et tips til butikker/kjeder som har slike vide støvletter? (Rogaland) På forhånd, tusen takk for hjelp! 0 Siter
Gjest been there done that Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Forretninger med store klær, begynner å ta inn støvletter med ekstra vidde.Foreksempel Zissy. Selv har jeg kjøpt på en vanlig skobutikk. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Nettopp nå er det jo moderne med støvletter som er litt ekstra høye og som har vide legger, med tanke på at de gjerne brukes utenpå jeans (men det er ikke nødvendig). Jeg har et par slike selv, og ville ikke tro det var så vanskelig å finne? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jeg kjøpte et par støvletter i fjor hos Skoringen. De passer mine "fotballegger" 0 Siter
Gjest gul dame Skrevet 8. november 2009 Skrevet 8. november 2009 Jeg har kjøpt slike på Skoringen her i Oslo etter å ha lett overalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.