Gå til innhold

Støvletter med vide legger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere (damer) som vet så mye....

Jeg er på jakt etter sorte, halvhøye/høye støvletter med litt hel, men det viktigste er romslig(!) vidde.

Har noen et tips til butikker/kjeder som har slike vide støvletter?

(Rogaland)

På forhånd, tusen takk for hjelp!

Gjest been there done that
Skrevet

Forretninger med store klær, begynner å ta inn støvletter med ekstra vidde.Foreksempel Zissy. Selv har jeg kjøpt på en vanlig skobutikk.

Gjest Elextra
Skrevet

Nettopp nå er det jo moderne med støvletter som er litt ekstra høye og som har vide legger, med tanke på at de gjerne brukes utenpå jeans (men det er ikke nødvendig). Jeg har et par slike selv, og ville ikke tro det var så vanskelig å finne?

Skrevet

Jeg kjøpte et par støvletter i fjor hos Skoringen. De passer mine "fotballegger" :)

Gjest gul dame
Skrevet

Jeg har kjøpt slike på Skoringen her i Oslo etter å ha lett overalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...