Gjest loppis Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Noen som vet om noen slike butikker? Skulle gjerne gått på loppis hver helg, men er ikke så mange av de for tiden...) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Antar du har prøvd Fretex - eller? Det er jo bruktbutikken over alle bruktbutikker :-). Ellers finnes det jo mange finere bruktbutikker, men da heter det vintage, og prisene er noen helt andre. 0 Siter
laban Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Om en uke er det stort loppemarked på Korsvoll skole. 0 Siter
Gjest loppis Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Antar du har prøvd Fretex - eller? Det er jo bruktbutikken over alle bruktbutikker :-). Ellers finnes det jo mange finere bruktbutikker, men da heter det vintage, og prisene er noen helt andre. Hehehe, ja prisene blir ganske stive da ja:o) Har vært på Fretex i Lillestrøm, men der er det ikke så stort utvalg syns jeg... Hvor er det andre fretexbutikker tro? 0 Siter
Gjest loppis Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Om en uke er det stort loppemarked på Korsvoll skole. Er det?? Lørdag og Søndag tro?? Vet du når de åpner og stenger? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Om en uke er det stort loppemarked på Korsvoll skole. Dagens reklame? ;P 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hehehe, ja prisene blir ganske stive da ja:o) Har vært på Fretex i Lillestrøm, men der er det ikke så stort utvalg syns jeg... Hvor er det andre fretexbutikker tro? Det er en stor Fretexbutikk i Kirkeveien på Majorstua og også en på St.Hanshaugen, og sikkert flere. Sjekk her: http://www.fretex.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=84&I=10207&mid=125 0 Siter
laban Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Er det?? Lørdag og Søndag tro?? Vet du når de åpner og stenger? http://www.oslosurf.com/hvaskjer/32814.html 0 Siter
laban Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Dagens reklame? ;P Neinei, jeg bor da ikke på vestkanten! Men jeg har familie og bekjente på den andre siden... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Neinei, jeg bor da ikke på vestkanten! Men jeg har familie og bekjente på den andre siden... ;P Korsvoll er vel nord...? 0 Siter
laban Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 ;P Korsvoll er vel nord...? Absolutt. Men skal man dele i bare øst og vest for elva, er det såvidt vest - og ifølge samme prinsipp bor jeg såvidt på øst. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Absolutt. Men skal man dele i bare øst og vest for elva, er det såvidt vest - og ifølge samme prinsipp bor jeg såvidt på øst. ok (er egentlig kjent med dette, da) :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2009 Skrevet 7. november 2009 Hehehe, ja prisene blir ganske stive da ja:o) Har vært på Fretex i Lillestrøm, men der er det ikke så stort utvalg syns jeg... Hvor er det andre fretexbutikker tro? Den på Grünerløkka er spesiell - og dyr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.