Gå til innhold

Savner min døde bestefar


Gjest Tristgutt

Anbefalte innlegg

Gjest Tristgutt

Jeg kan ikke forestille meg å leve resten av mitt liv uten han. Han var viktigere for meg enn mine foreldre. Jeg håper jeg kan treffe han igjen når jeg er død selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du er som har hatt et så nært forhold til bestefaren din! Det er det ikke mange som har lenger.

Hvem vet, kanskje dere ses igjen. Det kan du vel tenke på og trøste deg med!

Og med at det er bedre å savne et virkelig nært menneske enn ikke å ha hatt noe nært menneske å savne.

Stor klem

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer...

Det rare er at sorgen stadig endrer seg. I starten kan man føle at dette fikser man ikke, men etterhvert vil følelsene endre seg. Man ser at man faktisk klarer å leve uten den man har mistet. Savnet vil alltid være der, men såret i hjertet vil stadig heles. Kanskje er bestefaren din med deg selv om du ikke ser ham? Ingen vet om alt som skjer mellom himmel og jord :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...