Gå til innhold

Hvilken vekkerklokke har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Urbancity
Skrevet

Og kan du anbefale den?

Jeg ønsker meg en som IKKE tikker, og som går på batteri og er enkel å bruke.

Gjest mobilvekking
Skrevet

Jeg bruker mobilen. Hva skal en med en vekkerklokke når man har mobilvekking?

Gjest Elextra
Skrevet

Har også tenkt å kjøpe meg en ny vekkerklokke, og var skuffet over at du så langt bare har fått foreslått mobil!

Selvfølgelig kan man bruke mobilen, men jeg pleier ikke ha med meg denne til sengs. Kunne dessuten tenke meg å kunne se hva klokken er uten å måtte få frem lyset på mobilen.

Skrevet

Jeg har hat projektorklokke i mange år. Kjekt å kunne se tiden i taket, eller på veggflata. Men, den neste skal ikke være en klokkeradio. Uten radio, takk. Den forrige hadde et par radioanfall på nattestid. Jeg skvatt så jeg nesten døde.

Til selve vekkefunksjonen, bruker jeg mobil.

Her er noen:

http://www.clasohlson.no/product/category.aspx?category=klokker:vekkerklokker&id=88631326&_path=251882;85177594;88597203;88631326

Gjest lydløs
Skrevet

http://www.nettavisen.no/yeye/relasjoner/article1554365.ece

Etter at jeg begynte å la mobilen bli igjen i stua har mine søvnproblemer blitt minimale.

Bruker en vanlig elektrisk vekkerklokke som kostet 99. Men det beste er at jeg i 99% av tilfellene blir vekket av min indre vekkerklokke.

De færreste som har mobilen liggende som vekkerklokke snakker vel i den om natta...

Skrevet

http://www.nettavisen.no/yeye/relasjoner/article1554365.ece

Etter at jeg begynte å la mobilen bli igjen i stua har mine søvnproblemer blitt minimale.

Bruker en vanlig elektrisk vekkerklokke som kostet 99. Men det beste er at jeg i 99% av tilfellene blir vekket av min indre vekkerklokke.

Men det gjaldt å snakke i mobilen om kvelden/natta? Det gjør jeg ikke, den bare ligger der. Det gir trygghet å ha den innen rekkevidde hvis jeg skulle trenge den.

Skrevet

Bruker mobilen. Da kan jeg velge en rolig ringelyd som vekker litt skånsomt...:-) Også har den snoose funksjon

Gjest Elextra
Skrevet

Bruker mobilen. Da kan jeg velge en rolig ringelyd som vekker litt skånsomt...:-) Også har den snoose funksjon

''Også har den snooze funksjon''

Akkurat det har vel de aller fleste vekkerklokker i dag :-)

Skrevet

''Også har den snooze funksjon''

Akkurat det har vel de aller fleste vekkerklokker i dag :-)

Ja..men kanskje ikke åpenbart at alle mobiler har det...eller forresten, kanskje åpenbart det også....-)

Skrevet

Vi har en klokkeradio. Våkner noen sekunder før 7-nyhetene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...