Gå til innhold

God kjøkkenmaskin?


Gjest Niccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest teknofrik

Hmm. Det var litt av en skrivefeil du hadde der....såvidt jeg forstod hva du mente....

Men vil gjerne anbefale Kenwood. Har hatt min i 16,5 år, og virker like godt ennå. Bråker litt, men det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hmm. Det var litt av en skrivefeil du hadde der....såvidt jeg forstod hva du mente....

Men vil gjerne anbefale Kenwood. Har hatt min i 16,5 år, og virker like godt ennå. Bråker litt, men det er verdt det.

''Hmm. Det var litt av en skrivefeil du hadde der....såvidt jeg forstod hva du mente....''

Fordi hun hadde en liten tastefeil da hun skrev "trenger"? Slikt kvalifiserer ikke for skrivefeil engang, utrolig at det skulle være egnet til å misforstås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teknofrik

''Hmm. Det var litt av en skrivefeil du hadde der....såvidt jeg forstod hva du mente....''

Fordi hun hadde en liten tastefeil da hun skrev "trenger"? Slikt kvalifiserer ikke for skrivefeil engang, utrolig at det skulle være egnet til å misforstås.

Ha ha. Tok du ikke den? Det er jo sånn hun og noen flere driver med andre! Utrolig at du ikke har lagt merke til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ha ha. Tok du ikke den? Det er jo sånn hun og noen flere driver med andre! Utrolig at du ikke har lagt merke til det...

Husker en viss diskusjon, men der var jo feilen så grov at det var litt uklart hva som mentes - det var overhodet ikke tilfelle her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Niccola

Hmm. Det var litt av en skrivefeil du hadde der....såvidt jeg forstod hva du mente....

Men vil gjerne anbefale Kenwood. Har hatt min i 16,5 år, og virker like godt ennå. Bråker litt, men det er verdt det.

Jasså gitt, honnicorn? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Ha ha. Tok du ikke den? Det er jo sånn hun og noen flere driver med andre! Utrolig at du ikke har lagt merke til det...

At det går an å være så fullkomment såra og vonbråten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenwood-fan

Tror nok du må legge noen kroner i en kjøkkenmaskin som du vil bli fornøyd med, og som de andre er jeg begeistret for Kenwood Major.

Mine Kenwood er 12 år gammel nå, og i grunnen moden for utskifting. Skal definitivt ha en Kenwood Major igjen, særlig fordi jeg baker brød.

Dessverre koster de endel kroner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Tror nok du må legge noen kroner i en kjøkkenmaskin som du vil bli fornøyd med, og som de andre er jeg begeistret for Kenwood Major.

Mine Kenwood er 12 år gammel nå, og i grunnen moden for utskifting. Skal definitivt ha en Kenwood Major igjen, særlig fordi jeg baker brød.

Dessverre koster de endel kroner...

Googlet den, og prisen var ganske høy, ja.. Men om den varer i 12 år er det klart verdt det. Likevel, det er ganske mange deler der jeg aldri kommer til å bruke... så jeg vet ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niccola

Hvor store brøddeiger, da?

har en Braun kjøkkenmaskin som jeg elsker - men den tar ikke så veldig store deiger, da....

Ikke nødvendigvis så store, men annen konsistens enn "vanlig" brøddeig (glutenfritt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenwood-fan

Googlet den, og prisen var ganske høy, ja.. Men om den varer i 12 år er det klart verdt det. Likevel, det er ganske mange deler der jeg aldri kommer til å bruke... så jeg vet ikke helt.

Det følger vel ikke med så mye mer enn K-spade (kakedeiger), visp og eltekrok? Resten måtte man i alle fall kjøpe separat sist jeg sjekket (en stund siden, riktignok).

Vi gav drøyt 5 laken sist vi kjøpte maskin, så den er betalt mange ganger, bruker den flere ganger i uka. Så det var verdt det, ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker min maskin - og mener den kom ut best i test en gang også - over den største Kenwooden - sjekk ut Elektrolux Assistent. En god del rimeligere enn Kenwood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg anbefaler deg å ligge unna elektrolux, den trenger veldig mye hjelp før alt er blandet. Jeg baker stort sett veldig grovt brød, så det kan hende at det er derfor jeg på stå å stabbe en slikkepott langs kanten mens maskina går. Uansett er Kenwood en bedre maskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg anbefaler deg å ligge unna elektrolux, den trenger veldig mye hjelp før alt er blandet. Jeg baker stort sett veldig grovt brød, så det kan hende at det er derfor jeg på stå å stabbe en slikkepott langs kanten mens maskina går. Uansett er Kenwood en bedre maskin.

Ja,- nå har jo jeg bare brukt min egen (Elektrolux) - men jeg synes det ser så krøkkete ut med Kenwood hvor åpningen ned i bollen er dekket av elte-kroken...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,- nå har jo jeg bare brukt min egen (Elektrolux) - men jeg synes det ser så krøkkete ut med Kenwood hvor åpningen ned i bollen er dekket av elte-kroken...?

Dekket av eltekroken? Det er den vel ikke? Kenwood har et lokk med "dør" i til å legge til flere ingredienser, men man kan selvsagt velge å ikke ha på lokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Kitchen aid og er utrolig fornøyd med den.Den koster, men i motsetning til Kenwood trenger man ikke å rope for å føre en samtale ved siden av den og den pisker eggedosis etc bedre enn Kenwooden gjør, sier testen. Siden du ikke skal bake store brød, ville jeg ha gått for den.

ELLER, en bakemaskin hvis det stort sett er brød du trenger den til. Jeg bruker kun brødbakemaskin til glutenfritt brød nå og får luftige, fine brød. -og ikke minst nystekt til frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...