Gjest solfryd 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=587914 Er`re muuulig????!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steinsex 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det var noe nytt lol. Visste ikke at noen kunne være seksuelt tiltrukket av objekter, men man lærer så lenge man lever. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Oj, langt fra mine preferanser i alle fall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx 18 710 94 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Merkelig greier. Et par jernbaneskinner som sexleketøy må være bra:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tross alt bra det ikke var en mann! 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Forsåvidt bra ta hun er objekt-sexuell hun der, som ennå etter 20 år har kommet over sin tapte kjærlighet/ lidenskap.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FGT 4 244 108 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Privatlivets fred, eller trygt med barrierer rundt seg, som soverommets fire vegger, kanskje. ? Men allikevel , noe forstyrra ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cred til en modig dame 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende". Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater 33 514 1 010 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare vent til de krever å få adoptere.......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende". Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale. Ærlig talt! Hvor skal samfunnet gå fra der...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest festlig ja 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare vent til de krever å få adoptere.......... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gud bedre...... *måper* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare vent til de krever å få adoptere.......... Klart de krever. De er jo normale;) Hva er deres barneønske? "Ja, det må bli noe i ek eller bøk....!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende". Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale. Jeg har heller ikke behov for å fordømme henne, men synes selvsagt det er interessant å vite hva som ligger bak et slikt "avvik". Veldig snodig iallefall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ærlig talt! Hvor skal samfunnet gå fra der...? Jeg vil tro dette ikke er smittsomt? Dessuten skader hun jo ingen.. men jammen var det sært, ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende". Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale. ''Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne.'' He he, det hadde hun nok syntes bare var opphissende og deilig! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd 0 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare vent til de krever å få adoptere.......... He he ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 At vedkommende har denne fetisjen bryr jeg meg ingenting om (og en slik fetisj overrasker meg heller ikke), men jeg synes det er idioti og egentlig ganske respektløst å gå ut i avisene med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 At vedkommende har denne fetisjen bryr jeg meg ingenting om (og en slik fetisj overrasker meg heller ikke), men jeg synes det er idioti og egentlig ganske respektløst å gå ut i avisene med det. Ingenting overrasker deg..... Ære være deg for det, men mange ting overrasker meg. Dette gjør! Jo mer vi godtar desto mer ervers blir verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins 14 565 2 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ingenting overrasker deg..... Ære være deg for det, men mange ting overrasker meg. Dette gjør! Jo mer vi godtar desto mer ervers blir verden. Joda, det er stadigvekk ting som overrasker meg hidi, men ikke innenfor seksuell tenning, fetisjer, og sexrelaterte ting generelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bare vent til de krever å få adoptere.......... Det kan da umulig skade noen om de ønsker å adoptere en skigard f eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.