Gå til innhold

Objekt-seksuell... wtf


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tross alt bra det ikke var en mann!

Forsåvidt bra ta hun er objekt-sexuell hun der, som ennå etter 20 år har kommet over sin tapte kjærlighet/ lidenskap.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cred til en modig dame

Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende".

Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende".

Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale.

Ærlig talt! Hvor skal samfunnet gå fra der...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Bare vent til de krever å få adoptere..........

Klart de krever. De er jo normale;)

Hva er deres barneønske?

"Ja, det må bli noe i ek eller bøk....!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende".

Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale.

Jeg har heller ikke behov for å fordømme henne, men synes selvsagt det er interessant å vite hva som ligger bak et slikt "avvik". Veldig snodig iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt! Hvor skal samfunnet gå fra der...?

Jeg vil tro dette ikke er smittsomt? ;) Dessuten skader hun jo ingen.. men jammen var det sært, ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Jeg synes hun er modig som tør stå frem i en verden som elsker å fordømme "annerledes- tenkende/gjørende".

Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne. Som hun selv sier: de fleste av oss anser jo oss selv som normale.

''Ja, også jeg synes det er sært, men har ikke behov for å kaste stein på henne.''

He he, det hadde hun nok syntes bare var opphissende og deilig! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vedkommende har denne fetisjen bryr jeg meg ingenting om (og en slik fetisj overrasker meg heller ikke), men jeg synes det er idioti og egentlig ganske respektløst å gå ut i avisene med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

At vedkommende har denne fetisjen bryr jeg meg ingenting om (og en slik fetisj overrasker meg heller ikke), men jeg synes det er idioti og egentlig ganske respektløst å gå ut i avisene med det.

Ingenting overrasker deg.....

Ære være deg for det, men mange ting overrasker meg. Dette gjør!

Jo mer vi godtar desto mer ervers blir verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting overrasker deg.....

Ære være deg for det, men mange ting overrasker meg. Dette gjør!

Jo mer vi godtar desto mer ervers blir verden.

Joda, det er stadigvekk ting som overrasker meg hidi, men ikke innenfor seksuell tenning, fetisjer, og sexrelaterte ting generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...