Gå til innhold

Objekt-seksuell... wtf


Gjest solfryd

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Joda, det er stadigvekk ting som overrasker meg hidi, men ikke innenfor seksuell tenning, fetisjer, og sexrelaterte ting generelt.

OK;)

Jeg reagerer negativt, som du sikkert har skjønt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK;)

Jeg reagerer negativt, som du sikkert har skjønt...

Det er ikke nødvendigvis noe motsetningsforhold mellom det at man ikke blir overrasket over noe, og det at man reagerer negativt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det er ikke nødvendigvis noe motsetningsforhold mellom det at man ikke blir overrasket over noe, og det at man reagerer negativt over det.

Må du forvirre ett forvirret sinn...;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du forvirre ett forvirret sinn...;)))

OK, ta følgende eksempel: Sex som involverer avføring. Jeg blir ikke overrasket over at noen har slike preferanser, men jeg reagerer likevel negativt på det, dvs det er ikke noe jeg ville likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

For noen år siden var det en del skriverier om ei jente som var kjempeforelsket i et tre - som hun kalte Tre :)

Mener det ble debattert her inne også, og en eller annen karakteriserte det som "nesten litt søtt". Husker jeg var delvis enig i det, den gangen.

Ikke så mye rarere at noen forelsker seg i Berlinmuren. Litt spesielt å ta etternavnet, da - men bortsett fra det. Tre eller mur, samme for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye som er mulig, ja.

Hun skader jo ingen, så jeg har ingen følelser i forhold til dette. Så lenge hun er fornøyd er da alt bare fryd og gammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som er mulig, ja.

Hun skader jo ingen, så jeg har ingen følelser i forhold til dette. Så lenge hun er fornøyd er da alt bare fryd og gammen.

''Så lenge hun er fornøyd er da alt bare fryd og gammen.''

Men det er hun jo ikke. Hun har jo sørget i 20 år, stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så lenge hun er fornøyd er da alt bare fryd og gammen.''

Men det er hun jo ikke. Hun har jo sørget i 20 år, stakkar.

Det er jo en del av ekteskapet at den man mister en dag dør fra deg ;)

Jeg mente mer at så lenge selve fetishen hennes ikke smerter henne, så er det ingen grunn til å bekymre seg for den,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det en del skriverier om ei jente som var kjempeforelsket i et tre - som hun kalte Tre :)

Mener det ble debattert her inne også, og en eller annen karakteriserte det som "nesten litt søtt". Husker jeg var delvis enig i det, den gangen.

Ikke så mye rarere at noen forelsker seg i Berlinmuren. Litt spesielt å ta etternavnet, da - men bortsett fra det. Tre eller mur, samme for meg :)

Vel, må bare innrømme at jeg heller ville hatt et tre i senga enn hele berlinmuren. Tenk dere den senga da..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vedkommende har denne fetisjen bryr jeg meg ingenting om (og en slik fetisj overrasker meg heller ikke), men jeg synes det er idioti og egentlig ganske respektløst å gå ut i avisene med det.

Hvorfor det? Kansje det kan hjelpe noen andre som føler på samme måte å få vite at det er andre som også har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest like greit

Vel, må bare innrømme at jeg heller ville hatt et tre i senga enn hele berlinmuren. Tenk dere den senga da..:-)

Nå er jo senga et kjedelig sted å ha sex da....like gjerne gjøre det i friluft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo senga et kjedelig sted å ha sex da....like gjerne gjøre det i friluft.

Et godt poeng der ;-). Kanskje flere burde gå tur i skogen og kysse litt på trærne, kan jo være at flere av oss har lyster vi ikke vet om? :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et godt poeng der ;-). Kanskje flere burde gå tur i skogen og kysse litt på trærne, kan jo være at flere av oss har lyster vi ikke vet om? :-).

Gjett hva jeg kommer til å tenke på neste gang jeg er på tur i skogen! *hrrrmmff* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest husker ikke nick

Et godt poeng der ;-). Kanskje flere burde gå tur i skogen og kysse litt på trærne, kan jo være at flere av oss har lyster vi ikke vet om? :-).

Etter at jeg leste boka Eat -pray-love, eller noe slikt, ble jeg nesten tilbøyelig til det. Men da var det ikke lyster av seksuell art, langt i fra.

Helt på siden av dette, så tror jeg flere av oss burde få en større nærhet til naturen og i det minste ta litt på flere trær. Og steiner, jord og mose. Vi bruker mindre av vår taktile og kinestetiske sans i møte med naturen enn tidligere generasjoner, når vi kan møte den på bilder og filmer i ett sett. Å holde rundt et tre, sånn litt forsiktig, er kanskje ikke det mest psyke et menneske kan gjøre (et par ganger i livet.)Nærhet til naturen og alt det der..

Og på den andre siden finnes det mange som objektgjør og tingliggjør det andre kjønnet i stor grad. Med tilfeldige partnere osv.

Men å blande inn det seksuelle i dette møtet med naturen faller utenfor min forståelsesverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Kansje det kan hjelpe noen andre som føler på samme måte å få vite at det er andre som også har det slik.

Vet ikke helt om dette trenger å være bra. Hva om det skaper sjalusi? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...