Gå til innhold

Oi! Beyonce veier 15-20 kilo for mye ^^


Glimtipper

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2009/11/08/kjendis/beyonce/fotball/slanking/8918510/

*himler med øynene* Greit nok at han synes kjæresten sin er vakker. Det er hun sikkert. Men jeg undrer meg hvordan de normale kvinnene han viser fram vil se ut om de slanket seg tjue kilo... *grøsser*

Jeg bekymrer meg også for hvordan kjæresten hans vil se ut etter to-tre barnefødsler. Kanskje hun får sånne ekle hofter som de andre kvinnene har? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Humatus

    7

  • Glimtipper

    5

  • Lillemus

    3

  • morsan

    3

Mest aktive i denne tråden

15-20 kg er overdrevet, men det hadde ikke skadet om hun gikk ned 5-8 kg. Det er mange kg hofter og lår der.

Ja, fysj og æsj. Hofter og lår er kjempeekkelt på kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym nuh

Ja, fysj og æsj. Hofter og lår er kjempeekkelt på kvinner.

Neida, men det er hyggeligere å kjøpe klær i str 38-40, enn 44-46. Jeg har intet ønske om å være som ei låvedør over bakenden. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men det er hyggeligere å kjøpe klær i str 38-40, enn 44-46. Jeg har intet ønske om å være som ei låvedør over bakenden. :-)

Beyonces BMI er 23 ;)

Min er mye høyere og -jeg- kjøper klær i størrelse 44. Jeg betviler hun gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trakk det tilbake dagen etter da.

Greit nok at hans dame er syltynn, mon tro hva han hadde sagt om hun var som Beyonce? Jeg synes forøvrig Beyonce så helt knallflott ut på det bilde! Den som hadde hatt en slik kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trakk det tilbake dagen etter da.

Greit nok at hans dame er syltynn, mon tro hva han hadde sagt om hun var som Beyonce? Jeg synes forøvrig Beyonce så helt knallflott ut på det bilde! Den som hadde hatt en slik kropp!

Ja, ikke sant. Hun ser da nydelig ut. Og som jeg sa, for all del, kjæresten hans er også nydelig. Men hun hadde ikke blitt styggere om hun la på seg litt.

Jeg føler med mannen også. Han blir så lei seg på kjærestens vegne når andre "mobber" henne for å være så tynn, så han vil gjerne forsvare henne. Men det går jo an å si: "Jeg synes hun er vakker akkurat slik hun er", uten å angripe helt normale kvinner som ikke finnes overvektige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Hun ser da nydelig ut. Og som jeg sa, for all del, kjæresten hans er også nydelig. Men hun hadde ikke blitt styggere om hun la på seg litt.

Jeg føler med mannen også. Han blir så lei seg på kjærestens vegne når andre "mobber" henne for å være så tynn, så han vil gjerne forsvare henne. Men det går jo an å si: "Jeg synes hun er vakker akkurat slik hun er", uten å angripe helt normale kvinner som ikke finnes overvektige :)

''Han blir så lei seg på kjærestens vegne når andre "mobber" henne for å være så tynn, så han vil gjerne forsvare henne. Men det går jo an å si: "Jeg synes hun er vakker akkurat slik hun er", uten å angripe helt normale kvinner som ikke finnes overvektige :)''

Nemlig. :o) Jeg skjønner jo at han "forsvarer" kjæresten sin på en måte, men det kom nok bare helt feil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trakk det tilbake dagen etter da.

Greit nok at hans dame er syltynn, mon tro hva han hadde sagt om hun var som Beyonce? Jeg synes forøvrig Beyonce så helt knallflott ut på det bilde! Den som hadde hatt en slik kropp!

Enig...Skulle ønske jeg hadde sånn kropp!

*propper i meg enda litt mer kanelsnurr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men det er hyggeligere å kjøpe klær i str 38-40, enn 44-46. Jeg har intet ønske om å være som ei låvedør over bakenden. :-)

Hun er nok ikke engang i nærheten av å bruke str. 44-46. Hun ser tynnere ut enn jeg, og jeg bruker str. 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Hun ser da nydelig ut. Og som jeg sa, for all del, kjæresten hans er også nydelig. Men hun hadde ikke blitt styggere om hun la på seg litt.

Jeg føler med mannen også. Han blir så lei seg på kjærestens vegne når andre "mobber" henne for å være så tynn, så han vil gjerne forsvare henne. Men det går jo an å si: "Jeg synes hun er vakker akkurat slik hun er", uten å angripe helt normale kvinner som ikke finnes overvektige :)

Tiltredes!

Det finnes da ikke bare én type utseende eller én type kropp som er det eneste pene.

Beyonce er knallfin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne så var dette flott. Altså slik det er i dag.

Jeg liker ikke radmagre mennesker.

Det jeg synes er aller flottest (og slik jeg dermed ønsker å være selv....) er å ha former og se trent ut. Men uten ridelår og mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyonces BMI er 23 ;)

Min er mye høyere og -jeg- kjøper klær i størrelse 44. Jeg betviler hun gjør det.

Jeg er bittelitt under. Og bruker str. 36-38 i bukser.... Om jeg hadde gått ned 5-8 kilo.... hjelpes meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tzatziki1365380058

For å være ærlig så har verken denne fyren eller dama hans imponert med intelligensen sin de gangene de har uttalt seg om "dette og hint". Ikke så lenge siden det var et intervju med dem der denne jenta hans fremstilte seg som "fotballkjæreste" a la Beckham, viste frem klesskapet sitt og sånn. Så at det kommer mye rart derfra, er overhodet ikke overraskende. Men de er unge da - i begynnelsen av 20årene? Da er det lov å si litt forskjellig...

Jeg synes Beyonce er flott og ville mye heller hatt hennes kropp enn denne 22 åringens. Dessverre er jeg langt unna begge versjoner :) Men faktisk er det vel 8-10 år mellom Beyonce og denne jenta også - og kropper forandrer seg på 10 år, barnefødsler eller ei.

Jeg synes denne fyren - jeg orker ikke bruke energien min på å huske navnene deres - godt kunne sagt at han synes kjæresten er kjempefin sånn som hun er, og at han liker tynnere jenter bedre enn feks Beyonce. Men det er meningsløst å si at på alle vis, normalvektige mennesker "bør gå ned 15-20 kg".

Den eneste grunnen til å anbefale folk å gå ned i vekt, er etter min mening helse, helse og atter helse (og da er det naturligvis også helsepersonell som skal gjøre det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig så har verken denne fyren eller dama hans imponert med intelligensen sin de gangene de har uttalt seg om "dette og hint". Ikke så lenge siden det var et intervju med dem der denne jenta hans fremstilte seg som "fotballkjæreste" a la Beckham, viste frem klesskapet sitt og sånn. Så at det kommer mye rart derfra, er overhodet ikke overraskende. Men de er unge da - i begynnelsen av 20årene? Da er det lov å si litt forskjellig...

Jeg synes Beyonce er flott og ville mye heller hatt hennes kropp enn denne 22 åringens. Dessverre er jeg langt unna begge versjoner :) Men faktisk er det vel 8-10 år mellom Beyonce og denne jenta også - og kropper forandrer seg på 10 år, barnefødsler eller ei.

Jeg synes denne fyren - jeg orker ikke bruke energien min på å huske navnene deres - godt kunne sagt at han synes kjæresten er kjempefin sånn som hun er, og at han liker tynnere jenter bedre enn feks Beyonce. Men det er meningsløst å si at på alle vis, normalvektige mennesker "bør gå ned 15-20 kg".

Den eneste grunnen til å anbefale folk å gå ned i vekt, er etter min mening helse, helse og atter helse (og da er det naturligvis også helsepersonell som skal gjøre det).

Ja, og det samme gjelder andre veien. Det kan godt være at denne jenta er for tynn i henhold til sunnhet, men det kan jo alle holde seg for god til å kommentere. Legen hennes sier nok noe om det er nødvendig.

Samtidig, både hun og Beyonce må nok tåle slike kommentarer om kroppen sin. Positive og negative. Dessverre er det slik at om man stikker nesa si inn i offentlighetens søkelys, så er man allemannseie i slike spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Ja, og det samme gjelder andre veien. Det kan godt være at denne jenta er for tynn i henhold til sunnhet, men det kan jo alle holde seg for god til å kommentere. Legen hennes sier nok noe om det er nødvendig.

Samtidig, både hun og Beyonce må nok tåle slike kommentarer om kroppen sin. Positive og negative. Dessverre er det slik at om man stikker nesa si inn i offentlighetens søkelys, så er man allemannseie i slike spørsmål.

Både Beyonce og denne Caroline spiller jo på kroppene sine. Bruker dem som "verktøy" i den industrien de jobber i. B. tar seff ikke på seg et antrekk som dette røde på bildet uten å vite at hun mildt sagt eksponerer kroppen sin, og at det vil bli kommentert. Det samme gjelder Caroline, sånn som hun har valgt å fremstå - både på bloggen sin og i intervjuer.

De har valgt å "tingliggjøre" kroppene sine, og forventer naturligvis respons på det.

Problemet til denne Caroline og typen hennes, er at de bare forventer og/eller aksepterer positive kommentarere. Og når det er noen som sier noe negativt, så hopper de til. Jeg tviler på at Beyonce ville hatt store problemer med å forholde seg til at noen synes hun er for bred over baken for deres smak - hun lever i en helt annen virkelighet, og er proff til fingerspissene. Og vet helt sikkert meget vel hva hun gjør.

Caroline og co, velger å eksponere seg, men er ikke forberedt på annet enn positiv respons. Og når de føler seg "angrepet" velger de å angripe andre i stedet for å forsvare seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leste bloggen

Flere gullkorn fra dama:

''Hva spiser du absolutt ikke?

- Jeg spiser absolutt ikke junk food. Rett og slett fordi jeg føler meg skitten innvendig hvis jeg spiser det. I tillegg synes jeg ikke at det smaker noe særlig. Pizza kan jeg spise da, men helst når Lars-Kristian nekter å spise noe annet på fredag, eller hvis jeg er altfor full på vei hjem fra byen. Men da får jeg ofte fyllematangst når jeg våkner.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Flere gullkorn fra dama:

''Hva spiser du absolutt ikke?

- Jeg spiser absolutt ikke junk food. Rett og slett fordi jeg føler meg skitten innvendig hvis jeg spiser det. I tillegg synes jeg ikke at det smaker noe særlig. Pizza kan jeg spise da, men helst når Lars-Kristian nekter å spise noe annet på fredag, eller hvis jeg er altfor full på vei hjem fra byen. Men da får jeg ofte fyllematangst når jeg våkner.''

Riktig skarp, denne kniven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

15-20 kg er overdrevet, men det hadde ikke skadet om hun gikk ned 5-8 kg. Det er mange kg hofter og lår der.

''Det er mange kg hofter og lår der.''

Hvor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kjæresten hans var jo veldig lekker på bildet da. Radmager. Syns ikke det er så fint heller akkurat.

Syns beyonce har knallfin kropp jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...