Gå til innhold

Oi! Beyonce veier 15-20 kilo for mye ^^


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Humatus

    7

  • Glimtipper

    5

  • morsan

    3

  • candyqueen_83

    3

Mest aktive i denne tråden

Syns ikke hun var kraftig der heller jeg.

Folk legger vel så ymse i hva som skal til for at man er "kraftig" og hva de ssynes er "normalt".

Sammenligner du Beyonce på dette bildet her:

http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00391/Beyonce_Knowles_200_391180a.jpg

..med en som dette:

http://www.hollyscoop.com/BlogImages/37240479---nicole_richie_skinny.jpg

... er det jo ganske opplagt at B har adskillig mer kjøtt på kroppen:-) Heldigvis! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syntes jeg du overdriver veldig.

Jeg sier at jeg synes hun er kraftig nedentil. Jeg ser ikke noen overdrivelse i det. Det er min mening. Så får de som synes det motsatte ha den meningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er Beyoncé kvinne, med en kvinnelig kropp.

Og det synes jeg er bare flott!!! Og den mannen som synes hun har for mye former, er ingen mann for meg iallefall.

Og takke meg gud for at vi fortsatt får lov til å ha former i dette landet.

Jeg tror faktisk at litt fett på kroppen er sunt.

Så et program med om Victoria Beckham. Et tegn på at de er sykelig tynn, er at overarmer er like brede som underarmer. Og at lår er like brede som leggen. Samtidig har jeg all respekt for de som sliter med å være for tynne. Men de som gjør dette med viten og vilje, og har det som hovedmål i livet, føler jeg bare medynk for.

Jaja, jeg er bare så glad for at jeg slipper det kjøret der, jeg er nok langt mer i andre retningen.

Men stakkars, stakkars unge som føler de må leve opp til kontroll, kontroll og kontroll. Og at alt må være så vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere gullkorn fra dama:

''Hva spiser du absolutt ikke?

- Jeg spiser absolutt ikke junk food. Rett og slett fordi jeg føler meg skitten innvendig hvis jeg spiser det. I tillegg synes jeg ikke at det smaker noe særlig. Pizza kan jeg spise da, men helst når Lars-Kristian nekter å spise noe annet på fredag, eller hvis jeg er altfor full på vei hjem fra byen. Men da får jeg ofte fyllematangst når jeg våkner.''

uff, syntes det er synd at hun ser på seg selv som sunn. For meg ser hun alt for radmager ut, ja nesten på randen til innleggelse for spisevegring. Og det skremmer meg at denne kvinnen får lov til å herje fritt med sine spise og trenevaner. En vakker dag ( om det ikke har skjedd allerede ) vil denne kvinnens "råd" ta livet av en ung pike!

Like syk er typen hennes som priser skjelettene i Hollywood!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-20 kg er overdrevet, men det hadde ikke skadet om hun gikk ned 5-8 kg. Det er mange kg hofter og lår der.

ja mange kilo med muskler ikke fett!

HAR du sett lårene til Beyonce? Er ikke mye fett på dem altså, skikkelige skøyte muskler rett og slett... Men koss og co trenger sikker å slanke seg de også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mange kilo med muskler ikke fett!

HAR du sett lårene til Beyonce? Er ikke mye fett på dem altså, skikkelige skøyte muskler rett og slett... Men koss og co trenger sikker å slanke seg de også?

''Men koss og co trenger sikker å slanke seg de også?''

Skulle gjerne vært og nafsa litt på låra til Koss jeg... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Men koss og co trenger sikker å slanke seg de også?''

Skulle gjerne vært og nafsa litt på låra til Koss jeg... ;o)

Jeg og. Haha :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun er nydelig her jeg.

Syntes ikke underdelen hennes er stor i det hele tatt!

Jeg sier ikke at hun ikke er nydelig, tvert i mot sier jeg at hun er flott. Men hun er kraftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, syntes det er synd at hun ser på seg selv som sunn. For meg ser hun alt for radmager ut, ja nesten på randen til innleggelse for spisevegring. Og det skremmer meg at denne kvinnen får lov til å herje fritt med sine spise og trenevaner. En vakker dag ( om det ikke har skjedd allerede ) vil denne kvinnens "råd" ta livet av en ung pike!

Like syk er typen hennes som priser skjelettene i Hollywood!

Slank jente, men du kan da ikke mene at hun ser ut som hun er klar for innleggelse??? Sånn så jeg helt til jeg fikk barn, og det helt uten å sulte en dag. Jeg har alltid spist som en kar, jeg:) Dum virker hun, men hun er da ikke sykelig mager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mange kilo med muskler ikke fett!

HAR du sett lårene til Beyonce? Er ikke mye fett på dem altså, skikkelige skøyte muskler rett og slett... Men koss og co trenger sikker å slanke seg de også?

''Men koss og co trenger sikker å slanke seg de også?''

Nah, alle kan ikke være like spinkel i låra som Zandstra! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...