Gjest litt slankere nå............. Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Skal gjerne inn i min kjole som strammer over magen, ser ikke særlig delikat ut. Tips tas i mot med takk. Ps har ca 5 - 6 kg for mye. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Reduser de raske karbohydratene, spis masse grønnsaker og drikk masse vann ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Sier det samme som candyqueen, men i tillegg ville jeg f.eks. trent pilates. Kjøp evt en pilates DVD på tv-shop (windsor pilates). Hvis du trener med den minst 3 ganger i uka, 20 min hver gang, så vil du garantert få bedre holdning (magen strammes da inn automatisk) og sterkere muskler (som også virker fettforbrennende). 0 Siter
Ysah Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Löp minst 20 minutter minst 4 ganger i uken. Det hjelper, garantert. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.