Gå til innhold

Hva er det med Stay Ups


Gjest NoStayUpsGirl

Anbefalte innlegg

Gjest NoStayUpsGirl

Hei

Har truffet en mann som veldig gjerne vil at jeg skal ha på meg stay ups og skjørt... Jeg har aldri brukt Stay ups før... prøvde et par i dag... men følte meg overhodet ikke sexy i de.. og synes ikke de satt noe pent... :-(..

jeg har lange ben... men de er ikke syltynne... så nei....det var ikke meg..

men hva er det med Stay Ups som fenger sånn... som er så sexy.. kan noen hjelpe meg med innsikt i det ?

Please :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    8

  • Lillemus

    6

  • Dorthe

    4

  • lille fisk

    3

Mest aktive i denne tråden

Gjest mannen sitt syn

De er nest best etter vanlige strømper med holdere, men det er det nærmest umulig å få dagens kvinner til å bruke. Derfor håper vi at stay ups kan være et for kvinnen akseptabelt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nest best etter vanlige strømper med holdere, men det er det nærmest umulig å få dagens kvinner til å bruke. Derfor håper vi at stay ups kan være et for kvinnen akseptabelt alternativ.

''De er nest best etter vanlige strømper med holdere, men det er det nærmest umulig å få dagens kvinner til å bruke.''

Er det umulig? Da har du bare ikke truffet på den rette kvinnen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De er nest best etter vanlige strømper med holdere, men det er det nærmest umulig å få dagens kvinner til å bruke.''

Er det umulig? Da har du bare ikke truffet på den rette kvinnen! :o)

''Er det umulig? Da har du bare ikke truffet på den rette kvinnen! :o''

Bruker du det? Jeg har brukt det noen ganger, men synes det er noe herk med de (gammeldagse) festegreiene, så det blir mye styr som det ender med jeg ikke gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoStayUpsGirl

Er det ikke best å spørre han som gjerne vil se deg i det om det?

Tja.. har lest litt på nett og skjønt at det er en del som tenner på stay ups på damer... ville gjerne bare ha en liten allmenn tilbakemelding...på hva som eventuelt er sexy ved stay ups..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest been there, done that

Stiller du først med Stay Ups, så er vel fransk åpning neste ønske, tipper jeg. Da er de fleste hindre mot godsakene fjernet, og bare tanken på det kan være ganske tilfredsstillende for enkelte. Man gjør så mye rart når man er nyforelska, så hvorfor ikke. Så lenge du selv ikke har noe i mot det, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NoStayUpsGirl

Stiller du først med Stay Ups, så er vel fransk åpning neste ønske, tipper jeg. Da er de fleste hindre mot godsakene fjernet, og bare tanken på det kan være ganske tilfredsstillende for enkelte. Man gjør så mye rart når man er nyforelska, så hvorfor ikke. Så lenge du selv ikke har noe i mot det, selvsagt.

Tja.. prøvde som sagt et par.. og syntes ikke det var spesielt kledelig...så ikke vet jeg om jeg vil det uansett hvor forelsket jeg nå skulle være.... men man kan jo gjøre et forsøk.. men om det skulle dempe min appetitt på sex... så er det jo ikke verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det umulig? Da har du bare ikke truffet på den rette kvinnen! :o''

Bruker du det? Jeg har brukt det noen ganger, men synes det er noe herk med de (gammeldagse) festegreiene, så det blir mye styr som det ender med jeg ikke gidder.

Nei, jeg bruker det ikke nå, men jeg har da hatt et par-tre hofteholdere i mitt liv som ble brukt innimellom. ;o)

Men hadde kjæresten ymtet frempå om at han syntes det var veldig sexy så hadde jeg gjerne trukket i det igjen, men til daglig bruk er det ikke så praktisk nei. Men sånn for "moro" skyld i heimen så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bruker det ikke nå, men jeg har da hatt et par-tre hofteholdere i mitt liv som ble brukt innimellom. ;o)

Men hadde kjæresten ymtet frempå om at han syntes det var veldig sexy så hadde jeg gjerne trukket i det igjen, men til daglig bruk er det ikke så praktisk nei. Men sånn for "moro" skyld i heimen så...

Har selv brukt det på fest noen ganger, spennende å føle seg sexy under kjolen!! ;) - men som sagt litt styrete å få på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes stayups (og gjerne hofteholdere) er veldig sexy, og tar det gjerne på meg rett som det er :-) Hvorfor det er sexy kan jeg ikke svare på, jeg bare synes det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv brukt det på fest noen ganger, spennende å føle seg sexy under kjolen!! ;) - men som sagt litt styrete å få på.

jeg bruker bare stay-ups, føler meg sexy, og slipper den bulken på magen som strømpebuksa lager.

men sånne gammeldagse... hvordan gjør man det med trusa? oppå eller under trådene? ser for meg at den sitter best under, men hvordan får man den av seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker bare stay-ups, føler meg sexy, og slipper den bulken på magen som strømpebuksa lager.

men sånne gammeldagse... hvordan gjør man det med trusa? oppå eller under trådene? ser for meg at den sitter best under, men hvordan får man den av seg?

Det er jo penest med trusa under da, men litt trøblete når man skal på do.

Evt. kan man jo droppe hele trusa... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker bare stay-ups, føler meg sexy, og slipper den bulken på magen som strømpebuksa lager.

men sånne gammeldagse... hvordan gjør man det med trusa? oppå eller under trådene? ser for meg at den sitter best under, men hvordan får man den av seg?

''men sånne gammeldagse... hvordan gjør man det med trusa? oppå eller under trådene? ser for meg at den sitter best under, men hvordan får man den av seg?''

Du har trusen under, og det er ikke noe stort problem å få den lirket av når du skal på toalettet, om det er det du tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men sånne gammeldagse... hvordan gjør man det med trusa? oppå eller under trådene? ser for meg at den sitter best under, men hvordan får man den av seg?''

Du har trusen under, og det er ikke noe stort problem å få den lirket av når du skal på toalettet, om det er det du tenker på.

hmm... det er kanskje ikke det.. har alltid sett for meg at det er litt klønete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo penest med trusa under da, men litt trøblete når man skal på do.

Evt. kan man jo droppe hele trusa... ;o)

Evt. kan man jo droppe hele trusa... ;o)

Det hadde nok mannen likt hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor sexy det er, har liksom ikke tenkt i de baner, men de er innmari praktiske. Jeg har bl.a et par i alpakkaull og de er sååå varme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor sexy det er, har liksom ikke tenkt i de baner, men de er innmari praktiske. Jeg har bl.a et par i alpakkaull og de er sååå varme

''Jeg har bl.a et par i alpakkaull og de er sååå varme''

Da tenker jeg de ikke er så sexy lenger nei :o) Men sikkert gode :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...