Gå til innhold

Hva er det med Stay Ups


Gjest NoStayUpsGirl

Anbefalte innlegg

Gjest fan av stay-ups

Men hvordan funker de? Kjøpte noe jeg TROR var stay Ups, men fatta ikke hvordan de skulle festes. I trusa? Eller er det i en hofteholder de skal festes? Litt flaut å spørre om sånn. Dette er noe jeg føler alle jenter kanskje bør vite?

Du har sikkert kjøpt stockings. De har ikke "limet" som stay-upsene har og du trenger da hofteholder.

Jeg bruker stockings/stay-ups fordi jeg føler meg mest komfortabel med det uavhengig av andres ønsker. Har aldri tenkt på hva som er mest sexy av stay-ups og strømpebukser - synes streken på magen blir stygg og ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    8

  • Lillemus

    6

  • Dorthe

    4

  • lille fisk

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg bruker alltid stay-ups. For min egen del. Liker ikke kanten strømpebuksen lager på magen. Synes ofte gjennom skjørtet/kjolen.

Eller jeg bruker stockings og hofteholder. Litt styr å få på før man blir vant til det, men nå er det ikke noe stress i det hele tatt.

Før satt stay-upsene alltid på gjennom hele kvelden, men det siste året har det flere ganger hendt at en har løsnet i "limet" og det er hverken lekkert er komfortabelt.. Tror de har skiftet "lim" for jeg har brukt dem ihvertfall ti år uten at det har skjedd en eneste gang, mens det siste året har det skjedd kanskje 5 ganger. Og jeg har ikke brukt noe hyppigere enn andre år.

''Liker ikke kanten strømpebuksen lager på magen. Synes ofte gjennom skjørtet/kjolen. ''

Tror en annen i tråden sa noe lignende. Men dette er noe jeg kun opplever med strømpebukser som er for små, typisk disse billigstrømpebukse i onesize-modell som man kjøper på super'n. Kjøper jeg dyrere strømpebukse som har "egen størrelse", er det som regel mer enn lange nok til å ha helt opp til livet, hvilket jeg foretrekker.

Den som er ganske lang i beina (og kroppen forøvrig) må typisk kjøpe strømpebukser i større størrelse enn man normalt bruker i skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hva skal de henge i da? Et sånt korsett rundt magen? ''

Ja, det kan f eks henge i en slik en:

http://www.orumtrade.dk/images/622-A.jpg

Eller en bredere variant som strammer inn over hoftene.

http://www.boutique-isabel.dk/Graphics/Products/16147_s.jpg

Eller f eks en mer slik variant:

http://www.amcarparts.org/0511L-8850.jpg

*host*

Sånne plagg finnes ikke i denne heimen...

Men mannen min hadde sikkert likt det om jeg plutselig hadde overrasket ham og hatt det under :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host*

Sånne plagg finnes ikke i denne heimen...

Men mannen min hadde sikkert likt det om jeg plutselig hadde overrasket ham og hatt det under :-)

''og hatt det under :-)''

..evt ikke hatt noe _over_! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''og hatt det under :-)''

..evt ikke hatt noe _over_! ;-)

Jada - men hvis jeg skulle overraske ham, så måtte jeg jo hade UNDER, og så skulle han bli overrasket når jeg kledte av meg, eller når han kledte av meg :-)

Hvor mye koster noe sånt tro (ikke i luksusbutikker men i en helt grei butikk...)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada - men hvis jeg skulle overraske ham, så måtte jeg jo hade UNDER, og så skulle han bli overrasket når jeg kledte av meg, eller når han kledte av meg :-)

Hvor mye koster noe sånt tro (ikke i luksusbutikker men i en helt grei butikk...)?

Aner ikke! :-)

(Kanksje mannen min vet? *host*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke! :-)

(Kanksje mannen min vet? *host*)

Husker jeg fikk noe lekkert undertøy i vår pure ungdom, men det er nå lenge siden.... Har ikke tenkt tanken på å få noe sånt av ham på mange år :-)

Akkurat nå sliter jeg litt med noen kilo som har festet seg rundt mage og lår i høst, så jeg vet ikke helt om jeg hadde kledt dette... ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk noe lekkert undertøy i vår pure ungdom, men det er nå lenge siden.... Har ikke tenkt tanken på å få noe sånt av ham på mange år :-)

Akkurat nå sliter jeg litt med noen kilo som har festet seg rundt mage og lår i høst, så jeg vet ikke helt om jeg hadde kledt dette... ;-(

''Har ikke tenkt tanken på å få noe sånt av ham på mange år :-)''

Jeg har heller ikke _øsnket_ meg dette, da....;-)

''Akkurat nå sliter jeg litt med noen kilo som har festet seg rundt mage og lår i høst, så jeg vet ikke helt om jeg hadde kledt dette... ;-(''

Tja, si ikke det. Jeg synes kanskje at det er nettopp når alder og/eller kilo, samt graviditet, har satt sitt preg på kroppen at man kan ha litt ekstra "glede" av litt stæsj innimellom! ;-) Litt "distraksjon" om du vil *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har ikke tenkt tanken på å få noe sånt av ham på mange år :-)''

Jeg har heller ikke _øsnket_ meg dette, da....;-)

''Akkurat nå sliter jeg litt med noen kilo som har festet seg rundt mage og lår i høst, så jeg vet ikke helt om jeg hadde kledt dette... ;-(''

Tja, si ikke det. Jeg synes kanskje at det er nettopp når alder og/eller kilo, samt graviditet, har satt sitt preg på kroppen at man kan ha litt ekstra "glede" av litt stæsj innimellom! ;-) Litt "distraksjon" om du vil *he he*

Ja - det var jo egentlig en fin tanke :-)

Hmmmm - kanskje jeg skal ta en ekstra kikk på undertøy en gang før jul, og gjøre mitt for at det blir litt ekstra piff i tilværelsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det var jo egentlig en fin tanke :-)

Hmmmm - kanskje jeg skal ta en ekstra kikk på undertøy en gang før jul, og gjøre mitt for at det blir litt ekstra piff i tilværelsen :-)

:-)

Så lenge du ikke legger det under treet, burde det gå fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Så lenge du ikke legger det under treet, burde det gå fint:-)

*humre, humre*

Synes jeg ser ansiktet på svigermor - eller forsåvidt ansiktet på ungene!!!!

Neida - det får evt bli mellom min kjøre og meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...