Gå til innhold

Hadde dere reagert?


Gjest hårhår

Anbefalte innlegg

Gjest hårhår

Kom over en melding hvor kjæresten skriver til en annen mann: "jeg liker ikke jenter som har striper i håret" Det har jeg.

Tullete å bli lei seg av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ikke bare, bare

Oy. Vel, det spørs vel kanskje hva du mener med "reagert" Jeg hadde jo gjort noe for å si det sånn.

Jeg hadde nok spurt rett ut jeg, det er liksom meg :)

Så kommer det an på hva han legger i det å ikke like da. Hvis jeg er superfin med det og liker det godt og han ikke synes det er så fint så bør vi kunne overleve med situasjonen begge to ;)

Synes han derimot det er forferdelig stygt så ville jeg kanskje vurdert å ta dem bort.

Ikke fordi jeg skal følge hva han sier, men fordi jeg hadde ønsket å gjøre meg så pen som mulig for ham, slik jeg ville ønsket han lot vær å gro skjegg hvis jeg ikke likte det.

Vi skal jo liksom like hverandre for dem vi er, men på den annen side så er slike ting som striper og skjegg noe som vi godt får igjen på kort tid så jeg ser ikke helt problemet med å forandre slike ting hvis det gjør den andre glad.

Noe annet ville det derimot være om jeg hadde superlangt hår og elsket det og han ville ha det bort, eller han hadde spart sånn fletteskjegg til magen og jeg synes det så rart ut.

Vi skal ikke forandre oss for ehver pris, det er viktig å huske på.

Men jo, over til deg. Hadde nok blitt litt lei meg, så jeg hadde spurt ham rett ut, og så hadde jeg vurdert etter svaret jeg fikk hva jeg ønsket å gjøre med situasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no signature

Nok en grunn til ikke å lese andre meldinger... ;o)

Men ellers er jeg enig med "ikke bare, bare".

''Nok en grunn til ikke å lese andre meldinger... ;o)''

Tenkte jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper han ikke mener det bokstavelig. Det er vel stripene han ikke liker, ikke jentene som har dem.

Jeg ville ikke ha reagert. Men det kommer sjelden noe godt ut av å lese andres meldinger.

Kjæresten min synes for øvrig ikke at jeg burde farge håret, og det aller verste han vet er når jeg har sokkene halvveis utenpå (jogge)buksa. Men jeg driter stort sett i hva han mener om slike ting. Jeg kan også finne på å gå i butikken med en svart og en grå sokk, og da kjenner han meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårhår

Han skriver også i samme mld at han ikke liker jenter som napper øyenbrynene sine. Der har du meg igjen....:( Han liker naturlige jenter.

Føler meg helt unaturlig jeg pga dette, men de fleste jenter napper jo brynene og farger håret.?? Jeg har ikke silikon og masse sminke osv er ellers helt naturlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er min mening

helt seriøst: det er ikke sikkert at han vet at du gjør det engang...

Men om det er noe som han ikke liker ved deg, synes jeg han burde ta det opp med DEG på an ordentlig måte..

Men jeg hadde ikke brydd meg noe om det om mannen min hadde sagt at han ikke likte hår frisyren min.. Om jeg selv syntes den var fin.. Men menn er nå engang slik at de trenger litt tid til a bli vant med nye frisyrer og andre fornyelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver også i samme mld at han ikke liker jenter som napper øyenbrynene sine. Der har du meg igjen....:( Han liker naturlige jenter.

Føler meg helt unaturlig jeg pga dette, men de fleste jenter napper jo brynene og farger håret.?? Jeg har ikke silikon og masse sminke osv er ellers helt naturlig...

''Føler meg helt unaturlig jeg pga dette, men de fleste jenter napper jo brynene og farger håret.??''

Ikke jeg. :o) Men mange gjør det. Noen napper brynene, noen så mye at det ser idiotisk ut, som hun her:

http://min0.blogg.no/images/300139-1-1244130788388-n400.jpg

Noen farger håret, noen gjør begge deler og noen gjør ingen av delene. :o) Hvis dette går veldig inn på deg så snakk med ham om det, fortell at det at du farger håret og napper brynene får deg til å føle deg vel. Det kan godt hende at han ikke tenker over at du gjør det, men at han tenker på jenter som gjør det mot det ekstreme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at han faktisk ikke vet hvordan jenter som napper øyenbrynene og striper håret ser ut. Han tenker nok på ekstremversjonene.

Jeg har hørt mange menn si at de elsker naturlige jenter og holder godt rundt kjæresten som -tydelig- har sminke på seg. Han forstår bare ikke at man ikke trenger å ha knallrøde lepper og blå øyeskygge for å ha sminket seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårhår

''Føler meg helt unaturlig jeg pga dette, men de fleste jenter napper jo brynene og farger håret.??''

Ikke jeg. :o) Men mange gjør det. Noen napper brynene, noen så mye at det ser idiotisk ut, som hun her:

http://min0.blogg.no/images/300139-1-1244130788388-n400.jpg

Noen farger håret, noen gjør begge deler og noen gjør ingen av delene. :o) Hvis dette går veldig inn på deg så snakk med ham om det, fortell at det at du farger håret og napper brynene får deg til å føle deg vel. Det kan godt hende at han ikke tenker over at du gjør det, men at han tenker på jenter som gjør det mot det ekstreme.

Haha, sånn ser hvertfall ikke mine øyenbryn ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huff fda

''Føler meg helt unaturlig jeg pga dette, men de fleste jenter napper jo brynene og farger håret.??''

Ikke jeg. :o) Men mange gjør det. Noen napper brynene, noen så mye at det ser idiotisk ut, som hun her:

http://min0.blogg.no/images/300139-1-1244130788388-n400.jpg

Noen farger håret, noen gjør begge deler og noen gjør ingen av delene. :o) Hvis dette går veldig inn på deg så snakk med ham om det, fortell at det at du farger håret og napper brynene får deg til å føle deg vel. Det kan godt hende at han ikke tenker over at du gjør det, men at han tenker på jenter som gjør det mot det ekstreme.

Hun der må du spare på til neste gang noen tar opp måter å legge lebestift på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, sånn ser hvertfall ikke mine øyenbryn ut;)

Jeg gjetter på at det er dette kjæresten din mener når han sier han ikke liker jenter som napper bryn og striper håret - sånn bryn og sånn hvitbleket hår som ser helt kunstig og fælt ut. For både napping og striper kan se så naturlig ut at mange menn (definitvit min inkludert!) ikke ser det, men tror deres kvinner er så vakker fra naturens side. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der må du spare på til neste gang noen tar opp måter å legge lebestift på...

*hehe* For ikke å snakke om øyenskyggen... Det er nesten synd på mennsker som seriøst sminker seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller det er mer merkelig at et en voksen mann _skriver_ til en annen mann at han ikke liker striper i håret.. små-spes ting å prate om over melding for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller det er mer merkelig at et en voksen mann _skriver_ til en annen mann at han ikke liker striper i håret.. små-spes ting å prate om over melding for å si det sånn...

Enig med deg! Jeg hadde ogsà stusset pà akkurat det. Merkelige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Føler meg helt unaturlig jeg pga dette, men de fleste jenter napper jo brynene og farger håret.??''

Ikke jeg. :o) Men mange gjør det. Noen napper brynene, noen så mye at det ser idiotisk ut, som hun her:

http://min0.blogg.no/images/300139-1-1244130788388-n400.jpg

Noen farger håret, noen gjør begge deler og noen gjør ingen av delene. :o) Hvis dette går veldig inn på deg så snakk med ham om det, fortell at det at du farger håret og napper brynene får deg til å føle deg vel. Det kan godt hende at han ikke tenker over at du gjør det, men at han tenker på jenter som gjør det mot det ekstreme.

Å herre min hatt!

Men den "dama" der har ikke øyenbryn. Hun har barbart bort alt og tegnet opp noen streker langt ovenfor der hennes egne skulle vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...