Gå til innhold

Hadde dere reagert?


Gjest hårhår

Anbefalte innlegg

Gjest hårhår

Ja, egentlig.

Det er jo bare hår og smak.

Men i hvilken sammenheng skriver han dette til en kompis? Og hvorfor har du sett den?

Fordi de skreiv om ting som var "turn off" blant annet silikon. Dette er menn på 35 år så merkelig å samtale om på sms ja..jeg leste meldingen(e) fordi det poppet opp en melding med mitt navn i begynnelsen som jeg så tilfeldigvis, men det handlet om noe annet..han har brutt tilliten min mang en gang, og har selv sagt at mobiler bør være åpent osv i et forhold.

Jeg har aldri før lest meldingene hannes men av disse grunnene gjorde jeg det i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min teori er at han faktisk ikke vet hvordan jenter som napper øyenbrynene og striper håret ser ut. Han tenker nok på ekstremversjonene.

Jeg har hørt mange menn si at de elsker naturlige jenter og holder godt rundt kjæresten som -tydelig- har sminke på seg. Han forstår bare ikke at man ikke trenger å ha knallrøde lepper og blå øyeskygge for å ha sminket seg ;)

ENIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller det er mer merkelig at et en voksen mann _skriver_ til en annen mann at han ikke liker striper i håret.. små-spes ting å prate om over melding for å si det sånn...

Tiltredes.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener sikkert at han ikke liker _synlige_ striper i håret! Dine er sikkert pene og diskrete ;).

Det blir som menn som sier de ikke liker kvinner med silikonbryster: Like fullt er det damene med implantater de sikler på - de tror bare akkurat de puppene er ekte vare ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre min hatt!

Men den "dama" der har ikke øyenbryn. Hun har barbart bort alt og tegnet opp noen streker langt ovenfor der hennes egne skulle vært.

*Fnis* Men en del menn tror nok det er sånn mange damer blir når de napper. :o)

Jeg hadde løpt for livet om jeg hadde møtt den dama der forøvrig - trenger ikke kle seg ut mer på Halloween hun! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de skreiv om ting som var "turn off" blant annet silikon. Dette er menn på 35 år så merkelig å samtale om på sms ja..jeg leste meldingen(e) fordi det poppet opp en melding med mitt navn i begynnelsen som jeg så tilfeldigvis, men det handlet om noe annet..han har brutt tilliten min mang en gang, og har selv sagt at mobiler bør være åpent osv i et forhold.

Jeg har aldri før lest meldingene hannes men av disse grunnene gjorde jeg det i dag...

Pussig.

Har du spurt ham hva han mener om håret ditt i etterkant? Ikke at jeg syns at du må style håret etter hans ønsker, men jeg skjønner jo at du stusser litt over en slik samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min teori er at han faktisk ikke vet hvordan jenter som napper øyenbrynene og striper håret ser ut. Han tenker nok på ekstremversjonene.

Jeg har hørt mange menn si at de elsker naturlige jenter og holder godt rundt kjæresten som -tydelig- har sminke på seg. Han forstår bare ikke at man ikke trenger å ha knallrøde lepper og blå øyeskygge for å ha sminket seg ;)

Enig.

Jeg har også en venninne som ikke napper brynene selv i det hele tatt, og som her forleden begynte å snakke om for forferdelig det var at en datter av en annen venninne hadde begynt å nappe brynene enda hun bare var 14 år!

Jeg ble litt usikkert - synes hun det er galt å nappe bryn når man er 14? Ved litt nærmere udnersøkelse viste det seg at i denne venninnens vokabular betød "nappe bryn" = fjerne dem totalt og tegne på nye bryn med blyant!

Altså noe helt annet enn det de fleste av oss gjør for å holde brynene i en pen fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller det er mer merkelig at et en voksen mann _skriver_ til en annen mann at han ikke liker striper i håret.. små-spes ting å prate om over melding for å si det sånn...

Ja, det virker unektelig noe fjortisaktig.

Men hva har kompisen skrevet først? Kanskje han fortalte om en jente han traff på byen som var fin, bortsett fra at hun hadde slike bryn, og så svarte trådstarters kjæreste at han heller ikke liker slike med nappede bryn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener sikkert at han ikke liker _synlige_ striper i håret! Dine er sikkert pene og diskrete ;).

Det blir som menn som sier de ikke liker kvinner med silikonbryster: Like fullt er det damene med implantater de sikler på - de tror bare akkurat de puppene er ekte vare ;).

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet han at du striper håret da? Gutter er ikke så flinke til å se slikt. Tok lang tid før typen min skjønte jeg ikke var naturlig blond og gikk med litt sminke i hverdagen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hårhår

Ja, det virker unektelig noe fjortisaktig.

Men hva har kompisen skrevet først? Kanskje han fortalte om en jente han traff på byen som var fin, bortsett fra at hun hadde slike bryn, og så svarte trådstarters kjæreste at han heller ikke liker slike med nappede bryn?

Kompisen hadde skrevet først at "silikon damer" og damer som var oppererte var skikkelig turn off...så skreiv kjæresten tilbake om hår og øyenbryn. Han vet godt at jeg har striper og har nappet øyenbrynene mine litt...og han skrev ikke damer som napper bort hele brynene men "damer som napper fra øyenbryna"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen hadde skrevet først at "silikon damer" og damer som var oppererte var skikkelig turn off...så skreiv kjæresten tilbake om hår og øyenbryn. Han vet godt at jeg har striper og har nappet øyenbrynene mine litt...og han skrev ikke damer som napper bort hele brynene men "damer som napper fra øyenbryna"

Men i en sms må man jo være kortfattet, så kanskje han tok det for gitt at kompisen skjønte hva han mente?

Det er meget sannsynlig at mange menn ikke skjønner når damer har "juksa litt" - de tror lett at det er helt naturlig å se slik ut...;-) Men de legger selvsagt merke til ekstremvariantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...