Gå til innhold

Arbeidsavklaringspenger - nytt 01.03.10


Gjest trist jente

Anbefalte innlegg

Gjest Under rehabilitering - snart frisk?!

Jeg har vært på attføring og sendte da inn meldekort. Var mye bedre da enn jeg er nå og det var utrolig stressende og vanskelig den gang. Mange ganger jeg mistet penger fordi jeg ikke klarte å holde oversikten, sende inn til riktig tid osv. Var livredd for å krysse av feil og dermed uplanlagt svindle. Fikk mye hjelp til å klare å følge det opp da, men likevel var det et stort problem.

Nå er jeg mye verre enn den gang - da klarte jeg å jobbe noe ihvertfall. Har mye mindre overkudd både fysisk og psykisk enn den gang. Og har mye mindre oversikt og kontroll over dagene nå. Klarer ikke følge med på datoer, ukedager osv.

''Mange ganger jeg mistet penger fordi jeg ikke klarte å holde oversikten, sende inn til riktig tid osv.''

Her kan du garantert finne løsninger som fungerer for deg. Du sitter ved datamaskinen - og kan få f.eks. Outlook til å minne deg om innsending.

Du kan også bruke mobiltelefonen, legge inn "Sende meldekort" som et møte hver 2. mandag kl. 09.00.

De 5 kryssene greier du å sette, og siden du sitter ved en PC gjør du det lett på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...