Gå til innhold

Hva gjør dere i dag, da?


Glimtipper

Anbefalte innlegg

Her planlegges morgendagens julekortverksted. 10 barn i alderen 3-15 skal produsere julekort, kanskje noen julegaver og spise kanelboller og pizza...

Skal ut og kjøpe en passende film sånn at de kan avledes litt når vi voksne som er tilstede blir utslitt.

God helg:-)

Å, det hørtes kjemehyggelig ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så vanvittig upraktisk når det gjelder å lage ting/formingsaktiviteter, så jeg er sjeleglad når ungene kan gjøre det i andre sammenhenger enn med meg.

Neste helg kommer mine foreldre hit og skal passe dem fra lørdag til søndag (min kjære og jeg skal på hyttetur), og da skal de ha juleverkested her :-) Helga etter blir det juleverksted i kirka - og smamen med det de lager på skole og i bhg, så tenker jeg de har fylt kvoten sin!

''Jeg er så vanvittig upraktisk når det gjelder å lage ting/formingsaktiviteter''

En venninne som bodde her tidligere, men som dessverre flyttet herfra før jeg selv fikk barn, ba alltid inn til juleverksted hjemme hos seg før jul. Hun kjøpte inn alt av råvarer, og så betalte vi henne for det vi brukte.

Du merket godt at hun var førskolelærer, for ikke bare hadde hun masse ideer, men visste også hvor man kunne kjøpe forskjellige materialer etc. Det var noen utrolig hyggelige førjulskvelder for store og små :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Foreløpig sitter jeg ved pc-en, så det ser litt dårlig ut........''

På umotiverte dager pleier jeg å ta en times husarbeid, en halvtime data. En times husarbeid, en halvtime data... Osv ;)

Det viser seg ofte mer effektivt enn "late meg til jeg gidder".

Godt tips!

Kom i gang etterhvert da. Er ferdig med å rydde hus, vaske de mest sentrale deler av huset og handle mat.

Festen begynner om to timer, kanskje jeg rekker å jobbe litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket klær og brettet klær.

Laget vafler og hatt mine foreldre på besøk.

Etter vaffelspisinga passa morfar på ungene, mens jeg og min mor dro på shopping *hehe* Me like!

Nå skal jeg lage taco, og gjøre noen vaktmesteroppgaver utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''når vi voksne som er tilstede blir utslitt.

''

Jeg er glad du presiserer NÅR og ikke HVIS...

Pessimistisk hilsen

Jeg håper du er fornøyd med læringsutbyttet fra i går, og at du nå er klar for stort juleverksted også på hjemmebane:-)

Optimistisk hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du er fornøyd med læringsutbyttet fra i går, og at du nå er klar for stort juleverksted også på hjemmebane:-)

Optimistisk hilsen fra

Over mitt lik. Denslags overlater jeg til snille filletanter. De er så mye bedre på det enn meg.

Men det var en hyggelig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...