Gå til innhold

Hva skal jeg føle/gjøre?


Gjest Blæææh

Anbefalte innlegg

Nok en gang - trådstarter er uføretrygdet og har ikke rett til permisjon.

Du kunne spart deg "nok en gang", jeg opplyste om at jeg ikke hadde lest hele tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    5

  • Dorthe

    5

  • trollemor;o)

    4

  • ariadne

    3

Mest aktive i denne tråden

Ja han har det, og jeg kontaktet legen vår i dag. Mente vi måtte finne andre løsninger først og insisterte på besteforeldre, skal ikke utdype hva jeg tenker om det.

Han er ikke spydig, men jeg får høre hvor grunnleggende viktig arbeidkraften er og at det er for enkelt om alle bare kan bli uføre. Han sier at han ikke mener meg, men jeg føler det jo fort sånn. Jeg ønsker ikke å være hjemme og bare motta trygd, så det går inn på meg.

''Han er ikke spydig, men jeg får høre hvor grunnleggende viktig arbeidkraften er og at det er for enkelt om alle bare kan bli uføre. Han sier at han ikke mener meg, men jeg føler det jo fort sånn. Jeg ønsker ikke å være hjemme og bare motta trygd, så det går inn på meg.''

Hvis han ikke mener deg, hvorfor må han gnage om det til stadighet da. Han er ikke spydig, han er innpakket spydig og slem.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ingen som kan hjelpe meg, de fleste jobber selv.

Har forsøkt å tilrettelegge så godt det lar seg gjøre.

Babyen er i en alder der det blir mye bæring, og oppholding på gulvet. Det er det som er det værste for plagene.

Jeg håper dere har det varm og godt hjemme nå?

Ville det hjulpet om du hadde en madrass på gulvet i stua? En veldig god madrass. Så kunne du ligge en del mens du tok deg av minsten, h*n kan ligge på magen din i stedet for at du bærer etc.

Er det en frivillighetssentral, Røde Kors, menighet el.l. i nærheten av der du bor. Kan hende fant du noen til å hjelpe _dere_ der.

Kan du få hjemmehjelp?

Før i verden fantes det veldig gode husmorvikarordninger.

Hva gjør mannen din for å hjelpe med å tilrettelegge hjemme samt å skaffe en eller annen form for hjemmehjelp?

Har du vært i kontakt med LKB, Landsforeningen for Kvinner med Bekkenløsningsplager, de har et godt likemannsarbeid og god oversikt over de beste behandlingstilbudene.

http://www.lkb.no

Håper du blir bedre snart.

mvh

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...