Mary Poppins Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Hei Vi skal rydde på fjernlageret vårt på jobben, og jeg har hørt at det går ann å leie inn gardister til å gjøre sånt. Men hvordan ordner man det? Hvem kontakter jeg? *blonde* 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) ''Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... '' På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Gardeleieren på Huseby? Broren min er der, men han visste ikke hvem jeg skulle ringe for å ordne dette. Har de et velferdsavdeling tro? Har prøvd å søke på nettet men fant ikke ut av det.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) Ja et idrettslag går også ann. Det var bare det at broren min er i garden så jeg tenkte jeg kunne bruke de. Men han visste heller ikke hvordan jeg skulle gå frem.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Broren min er der, men han visste ikke hvem jeg skulle ringe for å ordne dette. Har de et velferdsavdeling tro? Har prøvd å søke på nettet men fant ikke ut av det.. Gardejobb Henvendelser der næringslivet eller privatpersoner ønsker å benytte gardister til diverse oppdrag rettes til velferden i Huseby leir. Telefon: 23 09 83 80 Kontortid: 10.00-18.00 http://www.mil.no/haren/hmkg/start/gardenkontakt/ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 Gardejobb Henvendelser der næringslivet eller privatpersoner ønsker å benytte gardister til diverse oppdrag rettes til velferden i Huseby leir. Telefon: 23 09 83 80 Kontortid: 10.00-18.00 http://www.mil.no/haren/hmkg/start/gardenkontakt/ Tusen takk 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Ring heller et idrettslag, de tar ofte slike oppdrag for å få noen kroner i kassa. Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... ;o) Hi, hi 0 Siter
Axcia Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 ''Skjønt - rent personlig ville jeg heller sett en gjeng gardister jobbe enn en gjeng skoleunger... '' På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS* ''På jobben min leide de inn en bryteklubb for å flytte arkiver for en del år siden. Var litt av hvert å se på der.... ! *SSS*'' Godt å få brukt øynene i arbeidstida ;-D 0 Siter
Gjest fikk samme spm pga min e-ending ;) Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 ''*blonde*'' Fra Rogaland? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. november 2009 Forfatter Skrevet 16. november 2009 ''*blonde*'' Fra Rogaland? engelsk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.