Gå til innhold

jakten på kjærligheten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det spennende der gitt! gleder meg til neste episode :)

Skrevet

Synes synd på Kristian jeg :(

Syntes ikke så veldig synd i han, han er selv skyld i det.

Han har brukt alt for mye tid på en person, og de andre har følt seg tilsidesatt, ikke gadd han kjempe for at de skulle bli heller.

Hadde jeg sittet i den situasjonen og sett på at han sprang etter en som ikke ville være der fra dag en, og han har heller ikke brydd seg med å bli kjent med de andre jentene så sier det seg selv at han sitter tilbake uten noen?

jeg hadde iallefall stukket jeg også :)

Gjest komplisert for noen
Skrevet

Nå har ikke jeg sett alle episodene, men av det jeg har sett synes jeg at calle har valgt rett. synes hu prate dama var slitsom. så er det nok som noen skriver her, calle trenger mye oppmerksomhet selv. jeg tror ikke kristian gjorde det lurt med å ikke kjempe for at heidi skulle bli der. synes hu virke sutrete hu der anita. men, jeg skjønner godt at heidi og hu andre reiste, han brkte jo vavittig mye tid på sutredama.han tredje fyren, er det clas han heter. har vel valgt egentlig. men, at hun blir der med han der er i så fall en gåte for meg (grøss). Homoen velger nok han norske, tror jeg.

Skrevet

Syntes ikke så veldig synd i han, han er selv skyld i det.

Han har brukt alt for mye tid på en person, og de andre har følt seg tilsidesatt, ikke gadd han kjempe for at de skulle bli heller.

Hadde jeg sittet i den situasjonen og sett på at han sprang etter en som ikke ville være der fra dag en, og han har heller ikke brydd seg med å bli kjent med de andre jentene så sier det seg selv at han sitter tilbake uten noen?

jeg hadde iallefall stukket jeg også :)

Poenget med programmet er jo at de skal finne en kjæreste. Hvordan de fordeler tiden mellom frierne må jo være opp til hver enkelt.

Skrevet

Synes synd på Kristian jeg :(

jeg og egentlig...

Skrevet

Poenget med programmet er jo at de skal finne en kjæreste. Hvordan de fordeler tiden mellom frierne må jo være opp til hver enkelt.

Om man velger å bruke ALL sin tid på en og samme frier, så kan de andre like gjerne stikke!

Han hverken kjenner eller aner hvordan de andre er, fordi han har vært opptatt av å springe etter en sutrende dramaqueen...

Gjest henger meg på
Skrevet

Om man velger å bruke ALL sin tid på en og samme frier, så kan de andre like gjerne stikke!

Han hverken kjenner eller aner hvordan de andre er, fordi han har vært opptatt av å springe etter en sutrende dramaqueen...

Enig her ja! Mannen er en fjott!

Skrevet

Jeg får helt dilla av hun ene frieren til Clas, jeg. Samme hva han spør henne om, ser hun i bakken og sier "hmmm.... ja..... hmmm.... hva tror du...?" Litt rart at hun meldte seg på programmet i visshet om at hun skulle på tv - hun ser jo hele tida ut som hun har lyst til å grave seg ned.

Skrevet

Jeg får helt dilla av hun ene frieren til Clas, jeg. Samme hva han spør henne om, ser hun i bakken og sier "hmmm.... ja..... hmmm.... hva tror du...?" Litt rart at hun meldte seg på programmet i visshet om at hun skulle på tv - hun ser jo hele tida ut som hun har lyst til å grave seg ned.

I går fikk jeg helt spader av de to, jeg. Det overgikk "Ungkaren" mht pinlighet med høye kneløft. Jeg var så flau der jeg satt i mitt eget hjem og rødma på deres vegne. Ååååhhh, så pinlig...

Skrevet

Ja, og de andre stakk.Det hadde sikkert jeg gjort også.

Føler man at man har kjemi med en person, så er det opp til frieren hva han vil gjøre med det.

Skrevet

Ja, og de andre stakk.Det hadde sikkert jeg gjort også.

Føler man at man har kjemi med en person, så er det opp til frieren hva han vil gjøre med det.

Jeg hadde iallefall ikke løpt etter en mann som ikke vil ha meg på riksdekkende tv;)

Skrevet

hahaha ja , veeldig sjenert hu der.. :)

Skrevet

Hun er til å bli SPRØ av!! Ser ut som en fjortis, jo ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...