Gå til innhold

Ulltrøye med silke?


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

IRIS har trøyer i blanding av ullog silke, både langermet og kortermet. De er kjempegode, jeg bruker masse av dem selv.

Selges på Bogerud tekstil som har butikker rundt om på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trist jente

IRIS har trøyer i blanding av ullog silke, både langermet og kortermet. De er kjempegode, jeg bruker masse av dem selv.

Selges på Bogerud tekstil som har butikker rundt om på østlandet.

Er ikke Bogerud ganske billig? Er selv på jakt etter mer ullundertøy og skulle gjerne hatt noe av den litt billigere varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Bogerud ganske billig? Er selv på jakt etter mer ullundertøy og skulle gjerne hatt noe av den litt billigere varianten.

Jo Bogerud er billigere enn en del andre butikker men ull/silke undertøy er jevnt over nokså dyrt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Jo Bogerud er billigere enn en del andre butikker men ull/silke undertøy er jevnt over nokså dyrt synes jeg.

Ja, det er absolutt dyrt. Jeg behøver ikke blandingen ull/silke så det blir litt billigere, men fremdeles dyrt.

Klarte ikke å finne Bogerud sine priser på nettsiden deres.

Prøvde lindex også - har kjøpt "billig" ullundertøy der før, men klarte ikke finne noen priser der heller.

Så da gikk det dårlig med prissammenligning for min del..

Får heller titte innom en dag jeg er i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IRIS har trøyer i blanding av ullog silke, både langermet og kortermet. De er kjempegode, jeg bruker masse av dem selv.

Selges på Bogerud tekstil som har butikker rundt om på østlandet.

Men IRIS går under Janus eller? Syns jeg så det på nettsiden til Janus i går. Skal ta meg en tur på Bogerud :o) Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sannsynligvis calida sine trøyer hun tenker på. Selges som Elextra sier i tradisjonelle undertøysbutikker. Hvis du bor i Oslo, så kan jeg evt. nevne noen butikker jeg vet har calida.

Jeg vet ikke om hun mener et spesielt merke. Hun sa ingenting om det. Men ja takk til forslag til butikker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor/handler du? Sjekk ut Marinka-butikkene - der har de mye fint (og litt dyrt, da)! Det ligger blant annet én (av flere) i Bogstadveien.

Bor i Oslo, men er veldig sjelden i "sentrum"/vest :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noe varmere enn blandingen ull/silke. Begge er hver for seg veldig varme. Silkeblandingen gjør den slitesterkere, da ull alene er varmt men ikke særlig slitesterkt.

Du er i ferd med å kjøpe det mest suverene til din svigermor ;))

Hehe :o)

Jeg trodde silke var litt kjølig jeg. Men da så. Hun trenger noe varmt. Hun har gjerne på 3-4 lag med klær, tøfler og ullpledd, ullskjerf og 25 grader i stua. Og enda fryser hun. Svigerfar må gå ut innimellom for han svetter jo bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :o)

Jeg trodde silke var litt kjølig jeg. Men da så. Hun trenger noe varmt. Hun har gjerne på 3-4 lag med klær, tøfler og ullpledd, ullskjerf og 25 grader i stua. Og enda fryser hun. Svigerfar må gå ut innimellom for han svetter jo bort.

''Hun har gjerne på 3-4 lag med klær, tøfler og ullpledd, ullskjerf og 25 grader i stua. Og enda fryser hun.''

Jeg hadde beordret henne til legen, det der er ikke normalt. Og jeg er frossenpinn selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hun har gjerne på 3-4 lag med klær, tøfler og ullpledd, ullskjerf og 25 grader i stua. Og enda fryser hun.''

Jeg hadde beordret henne til legen, det der er ikke normalt. Og jeg er frossenpinn selv.

Hun har nok vært hos legen 1000 ganger for mye ;O) Hun har alltid vært sånn, og har div. sykdommer/lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta en tur på Bogerud da, for de har vel Janus? De har vel kanskje ikke alle serier der. Skjønner ikke hvorfor hun skal ha med silke i men. Er det for å gjøre undertøyet mykere?

Blandingen ull/silke er bare suveren. Man vil ikke tilbake til ull alene etter å ha prøvd ull/silke. Varmt, puster, klør ikke i det hele tatt, mykt og behagelig :). Jeg forstår din mamma veldig godt når hun vil ha den blandingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blandingen ull/silke er bare suveren. Man vil ikke tilbake til ull alene etter å ha prøvd ull/silke. Varmt, puster, klør ikke i det hele tatt, mykt og behagelig :). Jeg forstår din mamma veldig godt når hun vil ha den blandingen.

Svigermor ;O) Ja, hun liker fine ting, så da må hun vel få det.Nytter ikke med en annen ullblanding da. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermor ;O) Ja, hun liker fine ting, så da må hun vel få det.Nytter ikke med en annen ullblanding da. Hehe

Svigermor var det ja :) Hun må man ikke komme på kanten med hehe. Det må bli ull/silke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

De hadde både ull og blandingen ull/silke. Jeg kjøpte noe fra iris og det var veldig mye billiger enn i de butikkene jeg foreslo for deg.

Hadde iris og janus, muligens ett til men ikke sikker.

De hadde singleter både som var bred over skulderen og de hadde tynne stropper, og blonder på noen. - dette var kun ren ull.

Virke som de hadde ganske stort utvalg av ull/silke. Så litt etter det med tanke på deg, men fikk litt dårligere tid enn jeg hadde planlagt. Men så på en langermet genser i ull/silke - den var fin og myk og god. Hang masse mer der under overkriften ull/silke men rakk ikke å sjekke utvalget. De har sikkert kortermede varianter og singleter også.

De var imidlertid usolgt for ganske mye - de får inn varer hver uke men du har ikke tid til å vente til neste uke. Var jeg deg ville jeg kjøpt så raskt som mulig.

Og mye var leverandøren gått tom for og de visste ikke når de fikk dette.

Jeg heier på Bogerud! Både det jeg så på i ull og den ene jeg så i ull/silke var kjempemyke og behgelig og fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde både ull og blandingen ull/silke. Jeg kjøpte noe fra iris og det var veldig mye billiger enn i de butikkene jeg foreslo for deg.

Hadde iris og janus, muligens ett til men ikke sikker.

De hadde singleter både som var bred over skulderen og de hadde tynne stropper, og blonder på noen. - dette var kun ren ull.

Virke som de hadde ganske stort utvalg av ull/silke. Så litt etter det med tanke på deg, men fikk litt dårligere tid enn jeg hadde planlagt. Men så på en langermet genser i ull/silke - den var fin og myk og god. Hang masse mer der under overkriften ull/silke men rakk ikke å sjekke utvalget. De har sikkert kortermede varianter og singleter også.

De var imidlertid usolgt for ganske mye - de får inn varer hver uke men du har ikke tid til å vente til neste uke. Var jeg deg ville jeg kjøpt så raskt som mulig.

Og mye var leverandøren gått tom for og de visste ikke når de fikk dette.

Jeg heier på Bogerud! Både det jeg så på i ull og den ene jeg så i ull/silke var kjempemyke og behgelig og fine.

Tusen takk for at du skrev :o) Jeg skal dra på Bogerud i morgen. Har to i nærheten så får håpe de har langermet igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trist jente

Tusen takk for at du skrev :o) Jeg skal dra på Bogerud i morgen. Har to i nærheten så får håpe de har langermet igjen :o)

Jeg var på gunerius, nesten første gang jeg har vært der - har vel egentlig bare gått gjennom noen ganger. Ble virkelig imponert over Bogerud - de hadde masse stygt men også mye fint.

Undertøyet var superbra!

Telefonnummeret står jo på kvitteringen så kan skrive det til deg her så kan du ringe å høre om de har og slippe bomtur. Mulig Gunerius ikke er et av alternativene dine, men legger ut telefonnummeret i tilfelle:22 17 56 05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på gunerius, nesten første gang jeg har vært der - har vel egentlig bare gått gjennom noen ganger. Ble virkelig imponert over Bogerud - de hadde masse stygt men også mye fint.

Undertøyet var superbra!

Telefonnummeret står jo på kvitteringen så kan skrive det til deg her så kan du ringe å høre om de har og slippe bomtur. Mulig Gunerius ikke er et av alternativene dine, men legger ut telefonnummeret i tilfelle:22 17 56 05

Nå ville hun plutselig ikke ha likevel sa samboeren min. Ville kjøpe det selv. Jaja. Da får han ordne gave selv til henne. Jeg orker ikke sånt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...