Gå til innhold

har fått time hos psykolog

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått time hos en psykolog, han holder til i nabokommunen min, jeg sjekket opp med TK der han holder til om han hadde avtale med dem, og det hadde han, så det eneste jeg trengte å betale var vanlig egenandel, men jeg har fått frikort, og da trenger jeg vel ikke å betale egenandel?, eller må jeg det siden han tilhører en annen kommune?

har man mulighet til å skrive av noe kjøring? (bare spør.....), det er litt langt å kjøre, men det virker som om det er helt umulig å få noe her i nærheten av hvor jeg bor. (kjøringen er tilsammen på ca. 5 mil t/r)

Taknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/33844-har-f%C3%A5tt-time-hos-psykolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Ta med frikortet til psykolog, så krever han egenandelen fra trygdekontoret sammen med resten av det han skal ha derfra. Du skal ikke betale noe.

Reisen får du dekkes til nærmeste sted der behandlingen kunne vert foretatt. Dersom han er nærmeste psykolog skal du ha dekket reisen, normalt med rimeligste transportmåte som er forsvarlig i forhold til sykdommen din (buss/tog hvis ikke sykdommen er av en sånn art at det ikke er forsvarlig). Reiser du med dyrere transport skal du ha dekket det det ville kostet å reise billig (til nærmeste psykolog som kan hjelpe / kunne ha hjulpet deg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...