Gå til innhold

Dørvridere, hvor kjøpe billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha nye dørvridere til 4 innerdører, men de er jo så dyre...

Noen tips om hvor man får kjøpt dette til superpris?

Ønsker i stål, ikke messing...

Noen tips til meg, gjerne nettbutikk eller link til butikk.

Skrevet

Vi kjøpte nylig hos Byggmakker. Vi kjøpte børsta messing, men de hadde også stål (krom). Pris: kr. 180/stk.

Vi var flere steder for å få tak i børsta messing, mest krom nå for tida. Mener også at maxbo hadde til samme pris. Helt greie dørvridere.

Skrevet

Hvis du er ute etter noe ekstra billig så kan du høre med Clas Ohlson, Europris, Biltema....

Skrevet

Vi kjøpte to slike dørvridere på Biltema sist helg. De kosta 129 kr pr stk: http://www.biltema.no/

Gå inn på "hjem" på venstre side og søk etter "dørvrider", så kommer den opp :)

Skrevet

Vi kjøpte to slike dørvridere på Biltema sist helg. De kosta 129 kr pr stk: http://www.biltema.no/

Gå inn på "hjem" på venstre side og søk etter "dørvrider", så kommer den opp :)

Ja, de var jo fine de... Men det følger ikke med sånne nøkkelhullrundinger og?? Må nesten ha det nytt og...

Skrevet

Ja, de var jo fine de... Men det følger ikke med sånne nøkkelhullrundinger og?? Må nesten ha det nytt og...

*studerer dørene våre*

Jo, ser at vi har nøkkelhulldingser som hører sammen med dørhåndtakene!

Skrevet

Tidenes dyreste "door knob" var det vel Patsy og Edina i Absolutely Fabulous som sto for: De dro på dagstur tfra London til New York for å rappe en kul dørvrider de hadde sett på et hotell eller noe slikt. Tror de også rakk å spise lunsj:-)

...en liten digresjon bare...

Skrevet

Tidenes dyreste "door knob" var det vel Patsy og Edina i Absolutely Fabulous som sto for: De dro på dagstur tfra London til New York for å rappe en kul dørvrider de hadde sett på et hotell eller noe slikt. Tror de også rakk å spise lunsj:-)

...en liten digresjon bare...

Å! Den serien savner jeg! :-)

Skrevet

Biltema har i hvert fall skapdørhåndtak. Skulle ikke forundre meg om de har til vanlige dører heller. Mye billigere enn andre steder:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...