Gå til innhold

Influensa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble syk i går jeg,akkutt slapp og klarte ikke holde øynene åpne,måtte bare legge meg. Hadde hodepine og muskelsmerter,feber og småkvalm,frøys noe veldig..før jeg senere svettet veldig. Er slapp i dag også og har hodepine,vonsdt i kroppen,men har ikke feber. Tror du dette kan være svineinfluensa? Da må jeg vel holde meg inne en uke,for smittet kan vel være i meg selv om jeg blir bedre etterhvert? Min sønn er også hjemme fra skolen,hodepine og kvalme,han er slapp også men har ikke feber. Ikke godt å tolke hva dette kan være,noen får det vel hardere enn dette,dette er vel en mild form,for jeg klarer å stå på beina i dag og gjøre litt i huset.

Gjest firepile
Skrevet

'' Tror du dette kan være svineinfluensa?''

Det _kan_ det være. Men hvis du ikke har hatt vondt i halen, hoster, tett i nesten, etc. kan det også ha vært en annen virusinfeksjon.

Skrevet

Det _kan_ det være. Men hvis du ikke har hatt vondt i halen, hoster, tett i nesten, etc. kan det også ha vært en annen virusinfeksjon.

Ja det kan det jo,hadde vondt i halsen i sist uke. Bare lurte på å kjøpe tamiflu,men det går vel over av seg selv..

Skrevet

Akkurat som datteren min, hun begynte søndag, men hadde i tillegg vondt i halsen. Vi lurer også på om det var/er sv.influensaen. Feber kun en dag, frøs og svetta. Noe bedre dag for dag, gikk på skolen i dag, måtte gå hjem etter halv dag, ble så slapp igjen og vondt i halsen.

Jeg alle sympomer, men ikke feber, bedre etter 3 dager, lurer også på hva det var.

Kjøpte ikke Tamiflu siden bedring allerede dagen etter: mandag.

Skal vi vaksinere oss, tenker vi.....

Skrevet

Akkurat som datteren min, hun begynte søndag, men hadde i tillegg vondt i halsen. Vi lurer også på om det var/er sv.influensaen. Feber kun en dag, frøs og svetta. Noe bedre dag for dag, gikk på skolen i dag, måtte gå hjem etter halv dag, ble så slapp igjen og vondt i halsen.

Jeg alle sympomer, men ikke feber, bedre etter 3 dager, lurer også på hva det var.

Kjøpte ikke Tamiflu siden bedring allerede dagen etter: mandag.

Skal vi vaksinere oss, tenker vi.....

Er ikke godt å si hva som er hva,vet ikke hvor lenge svineinfluesaen varer. Om det er verst første dagen osv,kan sikkert variere. Bare tenker det er synd hvis man går rundt å bærer smitten i seg,uten å føle seg syk,da blir jo andre smittet. Vanskelig dette her.

Skrevet

Er ikke godt å si hva som er hva,vet ikke hvor lenge svineinfluesaen varer. Om det er verst første dagen osv,kan sikkert variere. Bare tenker det er synd hvis man går rundt å bærer smitten i seg,uten å føle seg syk,da blir jo andre smittet. Vanskelig dette her.

Ja, veldig vanskelig å vite...

God bedring til deg.

Skrevet

Ja, veldig vanskelig å vite...

God bedring til deg.

Takk for det :-)

Skrevet

*fnis*

Jeg ville vært bekymret hvis jeg hadde hatt vondt i halen :)))

Gjest firepile
Skrevet

*fnis*

Er ikke halsvondt/hoste ett av symptomene på SI da, tussemor?

Gjest Linnea79
Skrevet

*fnis*

Grisehalen? ;-)

Skrevet

Er ikke halsvondt/hoste ett av symptomene på SI da, tussemor?

jo, men du skrev *halen*.. var litt morsomt, da. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...