Gjest Maniana Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Ble syk i går jeg,akkutt slapp og klarte ikke holde øynene åpne,måtte bare legge meg. Hadde hodepine og muskelsmerter,feber og småkvalm,frøys noe veldig..før jeg senere svettet veldig. Er slapp i dag også og har hodepine,vonsdt i kroppen,men har ikke feber. Tror du dette kan være svineinfluensa? Da må jeg vel holde meg inne en uke,for smittet kan vel være i meg selv om jeg blir bedre etterhvert? Min sønn er også hjemme fra skolen,hodepine og kvalme,han er slapp også men har ikke feber. Ikke godt å tolke hva dette kan være,noen får det vel hardere enn dette,dette er vel en mild form,for jeg klarer å stå på beina i dag og gjøre litt i huset. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 '' Tror du dette kan være svineinfluensa?'' Det _kan_ det være. Men hvis du ikke har hatt vondt i halen, hoster, tett i nesten, etc. kan det også ha vært en annen virusinfeksjon. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 '' Tror du dette kan være svineinfluensa?'' Det _kan_ det være. Men hvis du ikke har hatt vondt i halen, hoster, tett i nesten, etc. kan det også ha vært en annen virusinfeksjon. Ja det kan det jo,hadde vondt i halsen i sist uke. Bare lurte på å kjøpe tamiflu,men det går vel over av seg selv.. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Akkurat som datteren min, hun begynte søndag, men hadde i tillegg vondt i halsen. Vi lurer også på om det var/er sv.influensaen. Feber kun en dag, frøs og svetta. Noe bedre dag for dag, gikk på skolen i dag, måtte gå hjem etter halv dag, ble så slapp igjen og vondt i halsen. Jeg alle sympomer, men ikke feber, bedre etter 3 dager, lurer også på hva det var. Kjøpte ikke Tamiflu siden bedring allerede dagen etter: mandag. Skal vi vaksinere oss, tenker vi..... 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Akkurat som datteren min, hun begynte søndag, men hadde i tillegg vondt i halsen. Vi lurer også på om det var/er sv.influensaen. Feber kun en dag, frøs og svetta. Noe bedre dag for dag, gikk på skolen i dag, måtte gå hjem etter halv dag, ble så slapp igjen og vondt i halsen. Jeg alle sympomer, men ikke feber, bedre etter 3 dager, lurer også på hva det var. Kjøpte ikke Tamiflu siden bedring allerede dagen etter: mandag. Skal vi vaksinere oss, tenker vi..... Er ikke godt å si hva som er hva,vet ikke hvor lenge svineinfluesaen varer. Om det er verst første dagen osv,kan sikkert variere. Bare tenker det er synd hvis man går rundt å bærer smitten i seg,uten å føle seg syk,da blir jo andre smittet. Vanskelig dette her. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Er ikke godt å si hva som er hva,vet ikke hvor lenge svineinfluesaen varer. Om det er verst første dagen osv,kan sikkert variere. Bare tenker det er synd hvis man går rundt å bærer smitten i seg,uten å føle seg syk,da blir jo andre smittet. Vanskelig dette her. Ja, veldig vanskelig å vite... God bedring til deg. 0 Siter
Gjest Maniana Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Ja, veldig vanskelig å vite... God bedring til deg. Takk for det :-) 0 Siter
tusseline Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 '' Tror du dette kan være svineinfluensa?'' Det _kan_ det være. Men hvis du ikke har hatt vondt i halen, hoster, tett i nesten, etc. kan det også ha vært en annen virusinfeksjon. *fnis* Jeg ville vært bekymret hvis jeg hadde hatt vondt i halen )) 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 *fnis* Jeg ville vært bekymret hvis jeg hadde hatt vondt i halen )) Er ikke halsvondt/hoste ett av symptomene på SI da, tussemor? 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 *fnis* Jeg ville vært bekymret hvis jeg hadde hatt vondt i halen )) Grisehalen? ;-) 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Er ikke halsvondt/hoste ett av symptomene på SI da, tussemor? jo, men du skrev *halen*.. var litt morsomt, da. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.