Axcia Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Jeg fikk akutt lyst på baby for 5 minutter siden. Hva gjør jeg? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 En til? Du får tenke på de du har og tenke over om du orker enda en... ;o) 0 Siter
Axcia Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 En til? Du får tenke på de du har og tenke over om du orker enda en... ;o) Jeg har sikkert eggløsning. Jeg er ferdigprodusert. Bra han er borte ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Jeg har sikkert eggløsning. Jeg er ferdigprodusert. Bra han er borte ;-) *Hehe* Jeg er ferdigprodusert forlengst og har heldigvis ikke lyst på flere heller. Får snart en liten tantis jeg kan låne om trangen skulle melde seg. ) 0 Siter
Axcia Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 *Hehe* Jeg er ferdigprodusert forlengst og har heldigvis ikke lyst på flere heller. Får snart en liten tantis jeg kan låne om trangen skulle melde seg. ) Nå har trangen gitt seg :-D *haha* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Nå har trangen gitt seg :-D *haha* Fort unnagjort med andre ord! ;o) Hadde vel knapt nok rukket å få flådd av klærne og veltet inn på soverommet før den trangen der var over. ;o) 0 Siter
Axcia Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Fort unnagjort med andre ord! ;o) Hadde vel knapt nok rukket å få flådd av klærne og veltet inn på soverommet før den trangen der var over. ;o) Like greit! *hehe* 0 Siter
Orio Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Første punkt er å få tak i en mann, hvis du ikke har en tilgjengelig allerede. Så gjelder det å ha samleie (mannens tiss blir stiv og puttes inn i kvinnens tiss) på rett tidspunkt, den kjedelige varianten med tester for å finne rett tid eller den morsomme varianten med jevnlige samleier. Trenger du mer forklaring er det bare å si fra. Hvis ikke finnes det nok illustrajsoner og instruksjonsvideoer på nett. ;- 0 0 Siter
Axcia Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Første punkt er å få tak i en mann, hvis du ikke har en tilgjengelig allerede. Så gjelder det å ha samleie (mannens tiss blir stiv og puttes inn i kvinnens tiss) på rett tidspunkt, den kjedelige varianten med tester for å finne rett tid eller den morsomme varianten med jevnlige samleier. Trenger du mer forklaring er det bare å si fra. Hvis ikke finnes det nok illustrajsoner og instruksjonsvideoer på nett. ;- 0 *s* Lysten ga seg like akutt som den kom ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Ikke gjør noe som helst i dette øyeblikket, først må du få deg en bete. Ting tar tid vettu. 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Hvis lysten skulle melde seg igjen springer du over til nærmeste nabo med baby, og låner et par timer. Etter x-antall bæsjebleier, og sammenhengende hylskriking i et par timer gir lysta seg fort. Min manns oppskrift på effektiv prevensjon. 0 Siter
Axcia Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Hvis lysten skulle melde seg igjen springer du over til nærmeste nabo med baby, og låner et par timer. Etter x-antall bæsjebleier, og sammenhengende hylskriking i et par timer gir lysta seg fort. Min manns oppskrift på effektiv prevensjon. Lysta er borte. *puh* 0 Siter
Axcia Skrevet 22. november 2009 Forfatter Skrevet 22. november 2009 Ikke gjør noe som helst i dette øyeblikket, først må du få deg en bete. Ting tar tid vettu. Gleder meg til førjulsknullet, jah! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.