Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk akutt lyst på baby for 5 minutter siden. Hva gjør jeg? ;-)

Skrevet

En til? Du får tenke på de du har og tenke over om du orker enda en... ;o)

Skrevet

En til? Du får tenke på de du har og tenke over om du orker enda en... ;o)

Jeg har sikkert eggløsning. Jeg er ferdigprodusert. Bra han er borte ;-)

Skrevet

Jeg har sikkert eggløsning. Jeg er ferdigprodusert. Bra han er borte ;-)

*Hehe* Jeg er ferdigprodusert forlengst og har heldigvis ikke lyst på flere heller. Får snart en liten tantis jeg kan låne om trangen skulle melde seg. :o)

Skrevet

*Hehe* Jeg er ferdigprodusert forlengst og har heldigvis ikke lyst på flere heller. Får snart en liten tantis jeg kan låne om trangen skulle melde seg. :o)

Nå har trangen gitt seg :-D *haha*

Skrevet

Nå har trangen gitt seg :-D *haha*

Fort unnagjort med andre ord! ;o) Hadde vel knapt nok rukket å få flådd av klærne og veltet inn på soverommet før den trangen der var over. ;o)

Skrevet

Fort unnagjort med andre ord! ;o) Hadde vel knapt nok rukket å få flådd av klærne og veltet inn på soverommet før den trangen der var over. ;o)

Like greit! *hehe*

Skrevet

Første punkt er å få tak i en mann, hvis du ikke har en tilgjengelig allerede. Så gjelder det å ha samleie (mannens tiss blir stiv og puttes inn i kvinnens tiss) på rett tidspunkt, den kjedelige varianten med tester for å finne rett tid eller den morsomme varianten med jevnlige samleier.

Trenger du mer forklaring er det bare å si fra. Hvis ikke finnes det nok illustrajsoner og instruksjonsvideoer på nett.

;- 0

Skrevet

Første punkt er å få tak i en mann, hvis du ikke har en tilgjengelig allerede. Så gjelder det å ha samleie (mannens tiss blir stiv og puttes inn i kvinnens tiss) på rett tidspunkt, den kjedelige varianten med tester for å finne rett tid eller den morsomme varianten med jevnlige samleier.

Trenger du mer forklaring er det bare å si fra. Hvis ikke finnes det nok illustrajsoner og instruksjonsvideoer på nett.

;- 0

*s*

Lysten ga seg like akutt som den kom ;-)

Skrevet

Ikke gjør noe som helst i dette øyeblikket, først må du få deg en bete. Ting tar tid vettu. ;)

Gjest majas mamma
Skrevet

Hvis lysten skulle melde seg igjen springer du over til nærmeste nabo med baby, og låner et par timer. Etter x-antall bæsjebleier, og sammenhengende hylskriking i et par timer gir lysta seg fort.

Min manns oppskrift på effektiv prevensjon.

Skrevet

Hvis lysten skulle melde seg igjen springer du over til nærmeste nabo med baby, og låner et par timer. Etter x-antall bæsjebleier, og sammenhengende hylskriking i et par timer gir lysta seg fort.

Min manns oppskrift på effektiv prevensjon.

Lysta er borte. *puh*

Skrevet

Ikke gjør noe som helst i dette øyeblikket, først må du få deg en bete. Ting tar tid vettu. ;)

Gleder meg til førjulsknullet, jah! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...