Gå til innhold

kan man få vaksine på NAV?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

en på Facebook som sa hun hadde fått vaksine mot svineriet på NAV, kan det stemme?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den enkelte kommune bestemmer hvordan vaksinen skal deles ut. Så du må nesten gå på hjemmesidene til din kommune for å se hvor og når det blir gjort hos deg.

Skrevet

Mener hun i navs lokaler eller betalt av nav?

Her jeg bor, holder nav og helsestasjon til vegg i vegg. I slike tilfeller er det ikke gitt at folk får med seg hvem som står bak vaksinasjonen.

Gjest best wishes
Skrevet

Mener hun i navs lokaler eller betalt av nav?

Her jeg bor, holder nav og helsestasjon til vegg i vegg. I slike tilfeller er det ikke gitt at folk får med seg hvem som står bak vaksinasjonen.

jeg forsto det som at det var i NAV's lokaler. Jeg vet ikke så mye om denne personen, kanskje hun jobber på NAV og har fått vaksine der?

Skrevet

jeg forsto det som at det var i NAV's lokaler. Jeg vet ikke så mye om denne personen, kanskje hun jobber på NAV og har fått vaksine der?

Siden hver kommune organiserer vaksinasjonen på den måten de selv ønsker, så er jo det meste mulig. Hørte om en kommune hvor helsepersonell reiste rundt til en del av bedriftene i kommunen for å vaksinere folk på arbeidsplassen.

Skrevet

Lokalene vil variere fra kommune til kommune, så om hun har fått det i navs lokaler i sin kommune kan godt hende. Om du bor i en annen kommune kan du dog ikke regne med at det gjøres i navs lokaler der :)

Gjest nav-ansatt
Skrevet

Det stemmer det.

Du Nav-sjefen....Kan jeg få høyere lønn og bedre arbeidsvilkår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...