Gjest mye rart man kan lure på Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Hva er det lengste noen har vært klinisk død og våknet til live igjen. Finnes det noe info om dette? 0 Siter
Axcia Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Finnes sikkert en rekord i den årlige boka ;-) 0 Siter
Gjest skrekken Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Greit med organdonasjon...tenk å våkne etter en begravelse :/ 0 Siter
Gjest tiiiiiittei Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Greit med organdonasjon...tenk å våkne etter en begravelse :/ Tenk å våkne etter organdonasjon, da? Hvor det er lite, men nok igjen. Uhh.. 0 Siter
Gjest skrekken Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 Tenk å våkne etter organdonasjon, da? Hvor det er lite, men nok igjen. Uhh.. Næsj, det går jo ikke ann, da er det vesentlige borte. 0 Siter
Gjest vært klinisk død Skrevet 22. november 2009 Skrevet 22. november 2009 klinisk død: når hjertet sluttet å slå og man sluttet å puste. Rekord vet jeg ingenting om, men jeg har vært klinisk død etter selvmordsforsøk 4 ganger tror jeg. Ren flaks at jeg har overlevde aller forsøkene. Vet jeg har ligget i respirator flere ganger, og blitt nedkjølt for å forhindre/minske en eventuell hjeneskade. Men da har de jo fått igang hjertet vil jeg tro,så jeg har vel neppe ligget i respirator og kjølt ned uten at hjertet slo, og da er jeg jo ikke klinisk død. Hvor lenge jeg har vær klinisk død vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest imzedimze Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 vet ikke, om rekordholderen der er sannsynligvis hjerneskadet:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg vet ikke hvor lenge den svenske dama,Anna, var død, men her snakker de om 80 minutter og kroppstemp på 13 grader. http://www.ht.no/incoming/Aktuelt/article303637.ece 0 Siter
Gjest mye rart man kan lure på Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg vet ikke hvor lenge den svenske dama,Anna, var død, men her snakker de om 80 minutter og kroppstemp på 13 grader. http://www.ht.no/incoming/Aktuelt/article303637.ece hørte noe om en unge i Canada som hadde vært klinisk død i to timer og overlevd. 0 Siter
Gjest mye rart man kan lure på Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg vet ikke hvor lenge den svenske dama,Anna, var død, men her snakker de om 80 minutter og kroppstemp på 13 grader. http://www.ht.no/incoming/Aktuelt/article303637.ece Hun hadde visst rekorden når det gjaldt laveste temperatur, men vet ikke rekorden på hvor lenge man kan være klinisk død og våkne igjen.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Hun hadde visst rekorden når det gjaldt laveste temperatur, men vet ikke rekorden på hvor lenge man kan være klinisk død og våkne igjen.. Mulig du kan finne det ut om du går dypere i Anna-saken... Jeg har hørt om en kar som driver med forskning. Han var bestemt på at han ikke skulle erklæres som død før det var gått minst 6timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.