Gå til innhold

Hvor lenge har noen vært død og overlevd?

Anbefalte innlegg

Gjest mye rart man kan lure på
Skrevet

Hva er det lengste noen har vært klinisk død og våknet til live igjen. Finnes det noe info om dette?

Gjest skrekken
Skrevet

Greit med organdonasjon...tenk å våkne etter en begravelse :/

Gjest tiiiiiittei
Skrevet

Greit med organdonasjon...tenk å våkne etter en begravelse :/

Tenk å våkne etter organdonasjon, da? Hvor det er lite, men nok igjen. Uhh..

Gjest skrekken
Skrevet

Tenk å våkne etter organdonasjon, da? Hvor det er lite, men nok igjen. Uhh..

Næsj, det går jo ikke ann, da er det vesentlige borte.

Gjest vært klinisk død
Skrevet

klinisk død: når hjertet sluttet å slå og man sluttet å puste.

Rekord vet jeg ingenting om, men jeg har vært klinisk død etter selvmordsforsøk 4 ganger tror jeg. Ren flaks at jeg har overlevde aller forsøkene.

Vet jeg har ligget i respirator flere ganger, og blitt nedkjølt for å forhindre/minske en eventuell hjeneskade.

Men da har de jo fått igang hjertet vil jeg tro,så jeg har vel neppe ligget i respirator og kjølt ned uten at hjertet slo, og da er jeg jo ikke klinisk død.

Hvor lenge jeg har vær klinisk død vet jeg ikke.

Gjest imzedimze
Skrevet

vet ikke, om rekordholderen der er sannsynligvis hjerneskadet:-)

Gjest mye rart man kan lure på
Skrevet

Jeg vet ikke hvor lenge den svenske dama,Anna, var død, men her snakker de om 80 minutter og kroppstemp på 13 grader.

http://www.ht.no/incoming/Aktuelt/article303637.ece

Hun hadde visst rekorden når det gjaldt laveste temperatur, men vet ikke rekorden på hvor lenge man kan være klinisk død og våkne igjen..

Skrevet

Hun hadde visst rekorden når det gjaldt laveste temperatur, men vet ikke rekorden på hvor lenge man kan være klinisk død og våkne igjen..

Mulig du kan finne det ut om du går dypere i Anna-saken...

Jeg har hørt om en kar som driver med forskning. Han var bestemt på at han ikke skulle erklæres som død før det var gått minst 6timer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...