Gå til innhold

Dagens FINN...


KaVa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Harselering med annonsene på Finn har jeg egentlig blitt litt lei av og tenkte ikke nå igjen.. Men ble jo selvsagt litt nysgjerring og måtte inn å se, og fikk meg en god latter. Takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harselering med annonsene på Finn har jeg egentlig blitt litt lei av og tenkte ikke nå igjen.. Men ble jo selvsagt litt nysgjerring og måtte inn å se, og fikk meg en god latter. Takk:-)

Jeg blir aaaaaldri lei av Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la merke til at bilde to, det av skapet, er opp-ned? Og i speilet på bilde tre ser man bare masse rot...

Ikke alle er like gjennomtenkte i sine annonser gitt. Men fryktelig moro for oss andre! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor skal man sitte henne, sofaen er opptatt jo. Vil ikke ha fremmede mennesker inn i leiligheten min.

De følger med for å gjøre det koselig for deg. :-)

De er slik humørspredere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Husker en annonse der det på bildet av møbelet som skulle selges lå en katt. Da hadde selgeren skrevet i teksten at katten ikke fulgte med på kjøpet. :-) Kanskje disse selgerne burde tatt med noe tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* De så virkelig fornøyde ut ;-) Har ikke vært mye hanky-panky i den sofa'n *hehe*

Og alt det rotet på bilde nr 3.............................

''Har ikke vært mye hanky-panky i den sofa'n *hehe*''

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...