Gå til innhold

Dagens FINN...


KaVa

Anbefalte innlegg

Guri... Jeg kjenner til og med en av dem......

Kan man ikke klare å ta et bilde _uten_ folk, lissom?

''Jeg kjenner til og med en av dem......''

*he he*

Jeg har ennåtil gode å oppleve kjentfolk i de finn-annonsene det harseeres med her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg kjenner til og med en av dem......''

*he he*

Jeg har ennåtil gode å oppleve kjentfolk i de finn-annonsene det harseeres med her inne:-)

*sukk* - ja....

Lurer på om jeg skal si ifra. jeg. Tenk om de spør hvordan jeg så annonsen? Kanskje det resulterer i Norgesrekord i å ro seg i land?

Det morsomme er jo seff at vedkommende er slik i RL som på bildet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* - ja....

Lurer på om jeg skal si ifra. jeg. Tenk om de spør hvordan jeg så annonsen? Kanskje det resulterer i Norgesrekord i å ro seg i land?

Det morsomme er jo seff at vedkommende er slik i RL som på bildet...

*S* Er nok lurt å ha tenkt _nøye_ gjennom hva man skal si, ja, før man sier det. Kanskje like greit å la være.

Ikke så lett å si at du var på utkikk etter ny sofa, da de fleste ville begrenset søket til nærområdet sitt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* - ja....

Lurer på om jeg skal si ifra. jeg. Tenk om de spør hvordan jeg så annonsen? Kanskje det resulterer i Norgesrekord i å ro seg i land?

Det morsomme er jo seff at vedkommende er slik i RL som på bildet...

Litt beskjedne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*S* Er nok lurt å ha tenkt _nøye_ gjennom hva man skal si, ja, før man sier det. Kanskje like greit å la være.

Ikke så lett å si at du var på utkikk etter ny sofa, da de fleste ville begrenset søket til nærområdet sitt:-)

Søker man på nyeste annonser kommer jo alle opp :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søker man på nyeste annonser kommer jo alle opp :o)

Jo, det gjør det, men det er ofte lurt å luke ut kategorier og geografiske områder som er helt utelukket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introvert, men med bestemte meninger og ikke minst en god posjon selvironi?

De virker ikke utadvente nei. De kan umulig ha gitt sin tillatelse til å bli lagt ut på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør det, men det er ofte lurt å luke ut kategorier og geografiske områder som er helt utelukket:-)

'Lurt' - ja, nettopp :P

Bra det ikke er ens egne annonser man finner her, i det minste.... Ennå, ihvertfall *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...