tesje Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Har noen erfaring med denne type medisin? Kan en person som bruker denne type medisin bli litt "platt" i følelsene sine og endre litt personlighet på enkelte områder? 0 Siter
Gjest profile Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg har forsøkt Cipralex opp til 20mg mot angst, men den funket ikke på det for min del. Kjennte meg ikke avfaltet i følelsene på noen måte. Tror det skal mye til å endre personlighet 0 Siter
Gjest cipralexa Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Jeg bruker Cipralex 10 mg mot depresjoner og for min del fungerer det kjempefint. Som en tilleggseffekt er det jeg hadde av angst helt borte og jeg er mye mer rolig og avbalansert. Det tok et par mnd før jeg hadde full effekt. Følelsesmessig er jeg som før, jeg kan både le og gråte, og er ikke avkortet på noen måte. Har ikke kjent noen andre bivirkninger. 0 Siter
Gjest deprimert58 Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Jeg har forsøkt Cipralex opp til 20mg mot angst, men den funket ikke på det for min del. Kjennte meg ikke avfaltet i følelsene på noen måte. Tror det skal mye til å endre personlighet Kjenner ikke til Cipralex bare Citalopram.Bruker 30 mg .20 mg var ikke nok for meg som veier 140 kg. Man kan bli litt sløv,men jeg synes vel det er bedre en å hele tiden føle seg deprimert,eller manisk. Som bipolar er det deilig å ha samme rolige følelser hver dag og ikke ha så store humørsvingninger lenger. Nå har jeg søvnproblemer,men det skyldes ikke citalopram. Bruker Quetiapin 100 mg om det blir for ille.Man bør helst sove på natta.Nå er jeg oppe om natta og sover på dagen,slitsomt. Men Citalopram virker i allefall for meg. 0 Siter
Gjest Bruker Cipralex 20 mg Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Nei, jeg blir ikke "platt" i følelsene mine, bare mer motstansdyktig mot livets krav og mas... Og hvis personligheten min har endret seg må det være til det bedre fordi jeg ikke lenger er så oppfarende og irritabel som før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.