Gå til innhold

Erfaring med Rosenrot?

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Har du noen erfaring med Rosenrot, eller Golden Rot?

Jeg har forsøkt det noen dager nå (sjokk-kur iflg bruksanvisning), og synes ikke det har den effekten jeg leser det burde ha? Det skal ha påvirkning på stress og nattesøvn i positiv forstand, men jeg synes jeg sover mer urolig enn noen gang?

Skrevet

Rosenrot er en oppkvikker, så at du skal sove bedre av den er litt rart.

Energimessig er Rosenrot det eneste som funker for meg. Jeg kan ta en flaske Ginseng før sengetid, og sover som en stein.

Persille1365381127
Skrevet

Rosenrot er en oppkvikker, så at du skal sove bedre av den er litt rart.

Energimessig er Rosenrot det eneste som funker for meg. Jeg kan ta en flaske Ginseng før sengetid, og sover som en stein.

http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/77

Det står her at den skal gi bedre nattesøvn også.

Men det er ikke det jeg primært tar den for, det er for energi-delen, men om den funker så "bra" at jeg ikke får sove om natten - så går det jo ikke....

Skrevet

http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/77

Det står her at den skal gi bedre nattesøvn også.

Men det er ikke det jeg primært tar den for, det er for energi-delen, men om den funker så "bra" at jeg ikke får sove om natten - så går det jo ikke....

Gosh, om bare halvparten av de beskrevne virkningene slo til hadde jeg kjøpt produktet nesten uansett pris :P

Skrevet

Gosh, om bare halvparten av de beskrevne virkningene slo til hadde jeg kjøpt produktet nesten uansett pris :P

Jeg skjønner godt at det der skal oppbevares utilgjengelig for barn. En normal energibunt av en unge hadde vel blitt helt supersonisk etter etpar slike kapsler...

Skrevet

På meg virket det bare slik at jeg måtte løpe på do og tisse hele tiden...:-(

Persille1365381127
Skrevet

Vel, dette ble kjøpt til meg - jeg kjøper jo aldri sånt som dette.

Men nå har jeg sluttet å ta det, det fører bare til krøll ser det ut til!

Skrevet

Jeg synes det virker litt. Leste at i tillegg til at det gjør deg oppvikket også har en mild effekt hvis man er litt nedfor.

Jeg kjøper fra svenska insituttet. Det selges i alle helsekoster, men billigst i Sverige Jeg prøvde en annen type først som jeg følte jeg ikke hadde noen effekt av.

Dersom du har problemer med nattesøvn hadde jeg ikke pøst på med rosenrot på kveldstid.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg synes det virker litt. Leste at i tillegg til at det gjør deg oppvikket også har en mild effekt hvis man er litt nedfor.

Jeg kjøper fra svenska insituttet. Det selges i alle helsekoster, men billigst i Sverige Jeg prøvde en annen type først som jeg følte jeg ikke hadde noen effekt av.

Dersom du har problemer med nattesøvn hadde jeg ikke pøst på med rosenrot på kveldstid.

Jeg har bare tatt det om morgenen, til frokost...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...