Persille1365381127 Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 Har du noen erfaring med Rosenrot, eller Golden Rot? Jeg har forsøkt det noen dager nå (sjokk-kur iflg bruksanvisning), og synes ikke det har den effekten jeg leser det burde ha? Det skal ha påvirkning på stress og nattesøvn i positiv forstand, men jeg synes jeg sover mer urolig enn noen gang? 0 Siter
nick Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Rosenrot er en oppkvikker, så at du skal sove bedre av den er litt rart. Energimessig er Rosenrot det eneste som funker for meg. Jeg kan ta en flaske Ginseng før sengetid, og sover som en stein. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Rosenrot er en oppkvikker, så at du skal sove bedre av den er litt rart. Energimessig er Rosenrot det eneste som funker for meg. Jeg kan ta en flaske Ginseng før sengetid, og sover som en stein. http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/77 Det står her at den skal gi bedre nattesøvn også. Men det er ikke det jeg primært tar den for, det er for energi-delen, men om den funker så "bra" at jeg ikke får sove om natten - så går det jo ikke.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 http://www.x-life.no/ds_product_info.php/products_id/77 Det står her at den skal gi bedre nattesøvn også. Men det er ikke det jeg primært tar den for, det er for energi-delen, men om den funker så "bra" at jeg ikke får sove om natten - så går det jo ikke.... Gosh, om bare halvparten av de beskrevne virkningene slo til hadde jeg kjøpt produktet nesten uansett pris 0 Siter
laban Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Gosh, om bare halvparten av de beskrevne virkningene slo til hadde jeg kjøpt produktet nesten uansett pris Jeg skjønner godt at det der skal oppbevares utilgjengelig for barn. En normal energibunt av en unge hadde vel blitt helt supersonisk etter etpar slike kapsler... 0 Siter
grot Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 På meg virket det bare slik at jeg måtte løpe på do og tisse hele tiden...:-( 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Gosh, om bare halvparten av de beskrevne virkningene slo til hadde jeg kjøpt produktet nesten uansett pris Vel, dette ble kjøpt til meg - jeg kjøper jo aldri sånt som dette. Men nå har jeg sluttet å ta det, det fører bare til krøll ser det ut til! 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Jeg synes det virker litt. Leste at i tillegg til at det gjør deg oppvikket også har en mild effekt hvis man er litt nedfor. Jeg kjøper fra svenska insituttet. Det selges i alle helsekoster, men billigst i Sverige Jeg prøvde en annen type først som jeg følte jeg ikke hadde noen effekt av. Dersom du har problemer med nattesøvn hadde jeg ikke pøst på med rosenrot på kveldstid. 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Link til produktet: http://www.buyhelse.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprdinfo.aspx%3fplid%3d823&plid=823 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Skrevet 25. november 2009 Jeg synes det virker litt. Leste at i tillegg til at det gjør deg oppvikket også har en mild effekt hvis man er litt nedfor. Jeg kjøper fra svenska insituttet. Det selges i alle helsekoster, men billigst i Sverige Jeg prøvde en annen type først som jeg følte jeg ikke hadde noen effekt av. Dersom du har problemer med nattesøvn hadde jeg ikke pøst på med rosenrot på kveldstid. Jeg har bare tatt det om morgenen, til frokost... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.