Gjest fru krokodille Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Hadde jeg bare sett dette for noen år siden, da hadde mange juler vært bedre. En masete svigermor kan virkelig ødelegge julefreden . http://go.startsiden.no/go/e/top_deskit;siteId=185;afu=www.startsiden.no/http://www.abcnyheter.no/node/100152 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Heldigvis har jeg en veldig hyggelig svigrmor. Det eneste problemet er at hun kan bli litt slitsom når hun skal forsøke og tilfredstille "alle", barn, svigerbarn og barnebarn på en gang, og dekker opp med fire-fem forskjellige desserter til familiemiddag for at "alle" skal få noe de liker!! Men man kan ha verre "feil" enn det så jeg lever veldig bra med min svigermor. 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Gjør som meg, kvitt deg med svigermor og hele svigerfamilien. :-) 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Heldigvis har jeg en veldig hyggelig svigrmor. Det eneste problemet er at hun kan bli litt slitsom når hun skal forsøke og tilfredstille "alle", barn, svigerbarn og barnebarn på en gang, og dekker opp med fire-fem forskjellige desserter til familiemiddag for at "alle" skal få noe de liker!! Men man kan ha verre "feil" enn det så jeg lever veldig bra med min svigermor. Heldiggris :-) 0 Siter
Gjest fru krokodille Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Gjør som meg, kvitt deg med svigermor og hele svigerfamilien. :-) Holder på, "slow motion." :-). Kan vel si at julen blir ganske så bra i år sett ut fra tidligere år. Tror faktisk jeg skal kunne nyte en viss julefred med litt flaks 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Holder på, "slow motion." :-). Kan vel si at julen blir ganske så bra i år sett ut fra tidligere år. Tror faktisk jeg skal kunne nyte en viss julefred med litt flaks ''Holder på, "slow motion." :-)'' Sangen om mitt liv akkurat nå. :-) Men rett rundt jul, med litt flaks, er jeg ute av svigerfamilien. Og jeg har ikke en gang en spesielt masete eller vanskelig svigerfamilie. Men nok er nok. :-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 I vår familie er det vi som maser på svigermor. Om at hun må spare penger til pensjonen, at hun må be sin voksne, hjemmeboende datter om hjelp til husarbeidet osv. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Yngste sønnen min hadde denne løsningen på masete svigermødre. http://www.jula.se/horselkapa-133050 0 Siter
Spirello Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Og jeg som inviterte svigermor til oss julaften på lørdag.. hehe.. neida, hun er veldig hyggelig - bare hun ikke trår over mine grenser på barneoppdraglese så.. Hun er liksom-bestemor (ikke samboerns barn) som lar poden få gjøre alt som han vil + litt til. ) Men i bunn og grunn hun er så glad i han, skulle tro han var hennes biologiske barnebarn - kunne gitt blanke.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Jeg er stort sett veldig fornøyd med min svigermor! Kunne aldri ha tenkt tanken på å betale meg ut fra å være sammen med deler av familien i jula! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Heldigvis har jeg oversiktlige familieforhold og en hyggelig svigermor! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.