Gå til innhold

Ingen presang nei


Gjest marite29

Anbefalte innlegg

Gjest marite29

Vært sammen med kjæresten i ett halvt år, til gebursdagen min fikk jeg ingen presang. Noe han forklarte med at han hadde så dårlig råd da, noe han hadde, MEN han reiste ut på byn helgen etter så SÅ dårlig råd hadde han ikke...kunne fått en blomst eller noe hvertfall :( Til sin bursdag ønsket han seg en kjempedyr jakke, og fikk det.

Han prater mye om hvor dårlig råd han har nå for tiden og snart er det jul...tror ikke jeg kommer til å få en julepresang av han. Har ikke så lyst å kjøpe noe dyrt til han da, jeg har bedre råd enn han men føler at noe kan han bruke penger på og ikke meg.

Det betyr ikke så mye med gaver, men det er litt sårt allikevel. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde virkelig begynt å lure om jeg ikke hadde fått noe som helst til bursdagen av kjæresten min. Ikke at jeg forventer gaver til flere tusen, men som du sier - en blomst eller noe er nå det minste han kunne funnet på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marite29

Jeg hadde virkelig begynt å lure om jeg ikke hadde fått noe som helst til bursdagen av kjæresten min. Ikke at jeg forventer gaver til flere tusen, men som du sier - en blomst eller noe er nå det minste han kunne funnet på!

Jeg fikk faktisk ett kort, men en bitteliten presang hadde betydd litt. Når han fikk en presang til nesten 3000,- av meg..hvis han visste at han ikke kom til å kjøpe noe til meg burde han ikke ønsket seg den..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk ett kort, men en bitteliten presang hadde betydd litt. Når han fikk en presang til nesten 3000,- av meg..hvis han visste at han ikke kom til å kjøpe noe til meg burde han ikke ønsket seg den..:(

Og du burde ikke kjøpt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, skjønner godt at du blir såret av dette, det er jo ikke slik det skal være. Han må være en egoistisk tulling.

Jeg liker ikke det du sier, det høres ikke bra ut og dette er en svært dårlig egenskap han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han har en egoistisk tankegang.

Som du sier, han ønsker seg en jakke til flere tusen og gir _ingenting_ tilbake.

Rett og slekt frekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker veldig egoistisk synes jeg. En gave behøver ikke å koste så mye, men en oppmerksomhet synes jeg absolutt er på sin plass. Og særlig når det er den første bursdagen sammen!

Jeg hadde fortalt ham hvordan det fikk meg til å føle meg, og basert på svaret - og fremtidige prioriteringer - hadde jeg tatt en grundig gjennomgang av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest For en tullebukk

Jeg syns at denne fyren høres svært så egoistisk ut.

Tror du at det vil forandre seg om dere f.eks skulle flyttet sammen og få felles økonomi?

For meg betyr ikke bursdagsgaver noe som helst, det er så mange andre dager man kan gi litt oppmerksomhet, viss man ønsker. Men når du gir gave til 3000.-, men får ingenting tilbake, da er det noe rart,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen er jo ikke så opptatt av fødselsdager og gaver, men jeg klarer ikke gniene folk! Om han allerede hadde kommentert at han hadde dårlig råd i forbindelse med fødselsdagen din, er han jo fullt klar over at du håper på gave, hvilket han velger å ignorere :/.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillianab

Nå fikk jeg skikkelig dejavu her(grøss).Ei vennine av meg fikk riktignok gave, men det

var ikke no i forhold til det hun gav han. Hu pakka det opp foran hele familien og ble såskuffa. Gniene mennesker som spare på andres bekostning og ikke seg selv, må få høre det. Mulig det er en sykdom altså, men kan ikke behandle folk sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig dejavu her(grøss).Ei vennine av meg fikk riktignok gave, men det

var ikke no i forhold til det hun gav han. Hu pakka det opp foran hele familien og ble såskuffa. Gniene mennesker som spare på andres bekostning og ikke seg selv, må få høre det. Mulig det er en sykdom altså, men kan ikke behandle folk sånn.

''Gniene mennesker som spare på andres bekostning og ikke seg selv, må få høre det. Mulig det er en sykdom altså, men kan ikke behandle folk sånn.

''

Hvorfor skulle dette være sykdom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelig dejavu her(grøss).Ei vennine av meg fikk riktignok gave, men det

var ikke no i forhold til det hun gav han. Hu pakka det opp foran hele familien og ble såskuffa. Gniene mennesker som spare på andres bekostning og ikke seg selv, må få høre det. Mulig det er en sykdom altså, men kan ikke behandle folk sånn.

Ikke alle legger like mye vekt på gaver, og noen synes gaver skal være flotte og dyre, andre at tanken bak gaven er viktigere.

Gaver alene er ikke nok til å si at noen er gniene. Men helt enig i at generelt gniene folk ikke er noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle legger like mye vekt på gaver, og noen synes gaver skal være flotte og dyre, andre at tanken bak gaven er viktigere.

Gaver alene er ikke nok til å si at noen er gniene. Men helt enig i at generelt gniene folk ikke er noe særlig.

Men om han selv ønsker seg en jakke til 3000,- så virker det jo som om han liker å få gaver. Han liker bare ikke å gi bort, kan det se ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...