Gå til innhold

Adventstaken, stjerna og utelysene til jul


Gjest ivrig pynter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • meg__123!

    11

  • Colette

    9

  • candyqueen_83

    8

  • morsan

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tittet meg rundt i nabolaget og så at gildet var i gang. Så da tenkte jeg "skitt au", og nå er alt på plass:-) Vi har jo levd med julemarsipan/julebrus, juletrær og julepynt i gatene lenge allerede, så hvorfor ikke? Det finnes jo ikke datoer som er gyldige for når man starter julen lenger, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for det første er det to uker for tidlig, og for det andre er så har jeg ikke kjøpt inn stake og stjerne .. :P

Det er 1. søndag i advent på søndag da...Så det er vel ikke 2 uker for tidlig med adventstaker og advenstjerner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første er det to uker for tidlig, og for det andre er så har jeg ikke kjøpt inn stake og stjerne .. :P

Første advent er til søndag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 1. søndag i advent på søndag da...Så det er vel ikke 2 uker for tidlig med adventstaker og advenstjerner:-)

jo.. det er jo fire uker til jul. og det er aaltfor lenge å ha oppe julepynten. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det :P men jeg pynter ikke med stjerne og stake så tidlig som første advent.. bare adventstake..

Adventstake og adventstjerne er beregnet på å pynte med i advent-tiden:-) Julepynt er for jula :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adventstake og adventstjerne er beregnet på å pynte med i advent-tiden:-) Julepynt er for jula :-)

det står stjerna og utelysene til jul. da betyr det jul :P

adventstaken er noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står stjerna og utelysene til jul. da betyr det jul :P

adventstaken er noe annet...

Antar trådstarter med stjerne mener sånn adventsstjerne som man henger i vinduer, og ikke stjerne til å ha på treet.

Isåfall stiller den jo i akkurat samme kategori som staken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar trådstarter med stjerne mener sånn adventsstjerne som man henger i vinduer, og ikke stjerne til å ha på treet.

Isåfall stiller den jo i akkurat samme kategori som staken...

mener jo i vinduet jeg også. den stjerna forbinder jeg ikke med advent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...