ung mamma!:) 199 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skriver oppgave med forside og litteraturliste til slutt, men det kommer sidetall på alle sidene untatt den første, den greier jeg å få vekk. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? skal altså ikke ha sidetall på de to første og siste sidene.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomstre 228 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 En av foreleserne våre har laget en mal for oppgaveskriving i Word. Det var enkelt i forrige Office-versjon å begynne å telle sidetall fra riktig side, men ingen har klart å finne ut hvordan man gjør det i 2007 versjonen av Offce. Hvis du har en mailadresse, kan jeg sende denne malen til deg. Den er ganske selvforklarende, men man trenger et minimum av kunnskaper om Word 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ung mamma!:) 199 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 En av foreleserne våre har laget en mal for oppgaveskriving i Word. Det var enkelt i forrige Office-versjon å begynne å telle sidetall fra riktig side, men ingen har klart å finne ut hvordan man gjør det i 2007 versjonen av Offce. Hvis du har en mailadresse, kan jeg sende denne malen til deg. Den er ganske selvforklarende, men man trenger et minimum av kunnskaper om Word Så snill du er:) Kan man skrive inn mail adresse her da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.