Gjest run4fun 0 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg går for å ha den del kunnskap om musikk, men har liten peiling på innholdet i musikkvideoer. En kollega spurte meg forleden dag om jeg visst hva hvilken låt hun tenkte på. Jeg fikk følgende beskrivelse: en "technolåt fra ca 10 år tilbake der det blir filmet på stepper(ørken?). Jeg pleier å ha kontroll på det meste av kommersiell musikk, men akkurat musikkvideoer er min svakhet. Noen som en eller flere ideer på hvilken låt/musikkvideo det er snakk om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 8 300 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Kan det være denne: http://www.youtube.com/watch?v=0dBu5X3TvNw Det er ganske nøyaktig ti år siden den var populær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Detaind 114 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Darude med sandstorm ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.