Gå til innhold

Morsomme julegaver, hvor på nett?


Gjest baremei

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til nettsider hvor man kan kjøpe litt annerledes julegaver, til dem som "har alt"! Helst til overkommelige priser også:-)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på vistaprint.no kan man sette på bilder av forskjellig ting og sette de på kopper, t skjorter, kort, nøkkelringer mm.. kanskje dette er noe? jeg bestilte en t skjorte til kjæresten min med bilde fra sommerferien, og en kopp hver med bilde av oss sammen og en nøkkelring med oss på.. hehe.. moro.. billig er det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste gavetipset til noen som har alt er noe som kan spises opp. Litt eksklusive matvarer, altså. Det siste man trenger er enda mer "morsomt" husafyll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste gavetipset til noen som har alt er noe som kan spises opp. Litt eksklusive matvarer, altså. Det siste man trenger er enda mer "morsomt" husafyll...

Ja, det skal bestemor få! Ei korg el.l. med mye godt oppi;o) Vet bare ikke helt hva... Tar gjerne imot tips! Tenkte kanskje en pose spesialkaffe (evt. god te), en flaske Baileys og konfekt?(bestemor er en søtmons, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på vistaprint.no kan man sette på bilder av forskjellig ting og sette de på kopper, t skjorter, kort, nøkkelringer mm.. kanskje dette er noe? jeg bestilte en t skjorte til kjæresten min med bilde fra sommerferien, og en kopp hver med bilde av oss sammen og en nøkkelring med oss på.. hehe.. moro.. billig er det også..

Tror ikke det er aktuelt nå, men tar vare på linken til en annen anledning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bestemor få! Ei korg el.l. med mye godt oppi;o) Vet bare ikke helt hva... Tar gjerne imot tips! Tenkte kanskje en pose spesialkaffe (evt. god te), en flaske Baileys og konfekt?(bestemor er en søtmons, hehe)

Noe håndlaget, eksklusiv konfekt? Noen fine lys + matchende servietter? En god te med brunsukkerbiter til? Gode oster om hun er glad i det? Ta deg en tur i en litt finere dagligvare (Ultra?) og se om du finner noe som er litt eksotisk. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe håndlaget, eksklusiv konfekt? Noen fine lys + matchende servietter? En god te med brunsukkerbiter til? Gode oster om hun er glad i det? Ta deg en tur i en litt finere dagligvare (Ultra?) og se om du finner noe som er litt eksotisk. :o)

Lys og servietter har hun fått så mange ganger av meg, så får prøve å være litt mer fantasifull:-) Hun er glad i oster,så det var ikke dumt! Men holder de seg flere timer under treet, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys og servietter har hun fått så mange ganger av meg, så får prøve å være litt mer fantasifull:-) Hun er glad i oster,så det var ikke dumt! Men holder de seg flere timer under treet, tro?

''Hun er glad i oster,så det var ikke dumt! Men holder de seg flere timer under treet, tro?''

Hmmm... Legg en flaske i fryseren så den er iskald og pakk den inn sammen med ostene? Og pakk hele stasen så nært opp til opp-pakkingen som mulig? Kan du evt. sette akkurat den gaven i et kaldt rom / på en veranda eller noe til den skal åpnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lys og servietter har hun fått så mange ganger av meg, så får prøve å være litt mer fantasifull:-) Hun er glad i oster,så det var ikke dumt! Men holder de seg flere timer under treet, tro?

Jeg pleier å ha spiselige gaver (ost, røkelaks osv) i kjøleskapet frem til pakkeutdelinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Lys og servietter har hun fått så mange ganger av meg, så får prøve å være litt mer fantasifull:-) Hun er glad i oster,så det var ikke dumt! Men holder de seg flere timer under treet, tro?

Du MÅ ikke legge alle gavene under treet da.

Jeg har noen jeg lager spiselige gaver til, de er stort sett bare pakket i cellofan eller plast - og overrakt den dagen vi er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...