Gjest kamera til jul 0 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei. Vi skal kjøpe oss speilreflekskamera i julegave. Har ikke peiling på hva som er bra osv. Tenkte å forhøre meg litt før jeg drar til butikken. Har dere noen anbefalinger/ erfaringer? Setter stor pris på svar:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotoergøy 0 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du får det du betaler for. Canon og Nikon er trygge kjøp. Du finner ingen avgjørende argumenter for at det ene er bedre enn det andre. Det hele er en smaksak. Et argument er at om du har nære venner som har et merke de er fornøyde med, kan dere låne objektiv av hverandre om dere har samme sort. Ikke alle standard objektiv er av de beste. Om du får kjøpt et kamerahus med et 18-200 ogjektiv med stabilisator, trenger du ikke mer på mange år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg bruker Canon Eos 400D. Det finnes to verjsoner etter dette. Jeg er superfornøyd. Ser at jeg i dag har rundet 4000 bilder med dette kameraet:-) Jeg har kjøpt en ekstra linse. En 28-135. Den bruker jeg mye. Savner noen ganger mer zoom, med det går jo oftest på bekostning av lyset. (Altså at du må har mer lys med mer zoom.) Jeg kan i hvert fall anbefale dette. Det kommer også godt ut på alle tester jeg har sett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fænsi 6 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg bruker Canon Eos 400D. Det finnes to verjsoner etter dette. Jeg er superfornøyd. Ser at jeg i dag har rundet 4000 bilder med dette kameraet:-) Jeg har kjøpt en ekstra linse. En 28-135. Den bruker jeg mye. Savner noen ganger mer zoom, med det går jo oftest på bekostning av lyset. (Altså at du må har mer lys med mer zoom.) Jeg kan i hvert fall anbefale dette. Det kommer også godt ut på alle tester jeg har sett. hHa er prisen på et slikt kamera? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 11 417 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vi har Canon EOS 450D og er veldig fornøyd med det. Vi betalte vel ca 5000 kr inkl minnekort. Det var best i test ett eller annet sted. Av "nybegynnerkameraer" da. Skal man ha proff-kamera blir prisen en annen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 4 529 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vi kjøpte et eller annet Canon EOS til 10000 med også en lengre linse. Er kjempefornøyd med det. Da har du et kamera du kan ha lenge. Ulempen er at det er stort å ta med. Så vi har et lite også. Men vi bruker vel speilrefleksen mest. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 hHa er prisen på et slikt kamera? Det kommer jo an på hvor du kjøper dette, og hvilken modell du vil ha:-) Du kan jo se litt her: http://www.kelkoo.no/c-124901-digitale-kamera.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har et Nikon D200, og er kjempefornøyd med det. Kan bruke de gamle linsene mine også. Tror nok du er ganske safe med Nikon eller Canon, og det er greit å legge litt penger i det når man først kjøper. Ihvertfall i linsa, det er nesten viktigere at den er av høy kvalitet enn at kameraet er det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs D 6 625 36 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Canon EOS 500D. Kjempekamera! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.