Gjest vældig anonym no ja 0 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvor drar vi? Helst direkterute fra Værnes/Trondheim. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg var i Barcelona i høst, og skal definitivt tilbake dit. Rakk ikke få med meg alt jeg ville. Masse spennende å se, nydelig mat og vin - En fantastisk by! Tror du evt må fly med KLM via Amsterdam eller via Oslo. London blir jeg aldri lei av. Dit flyr du direkte fra Værnes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vældig anonym no ja 0 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg var i Barcelona i høst, og skal definitivt tilbake dit. Rakk ikke få med meg alt jeg ville. Masse spennende å se, nydelig mat og vin - En fantastisk by! Tror du evt må fly med KLM via Amsterdam eller via Oslo. London blir jeg aldri lei av. Dit flyr du direkte fra Værnes. London, dit vil jeg. Men dit vil ikke mannen. Sikkert fordi han hater shopping. Jeg elsker shopping. *hmm* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 6 523 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Praha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Barcelona - absolutt! Nydelig og sjarmerende by med masse forskjellig å finne på - eller ikke finne på . Koselig å bare tusle rundt på måfå også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Riga 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg var i Barcelona i høst, og skal definitivt tilbake dit. Rakk ikke få med meg alt jeg ville. Masse spennende å se, nydelig mat og vin - En fantastisk by! Tror du evt må fly med KLM via Amsterdam eller via Oslo. London blir jeg aldri lei av. Dit flyr du direkte fra Værnes. Jeg har vært i Barcelona et par ganger, og har føyet direkte med Ving. I hvertfall tidligere fløy de direkte to ganger i uken, slik at man kunne få med seg en langweekend. Enig i at Barcelona er en fantastisk by! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Paris eller Roma! :-) To veldig ulike byer som begge er helt fantastiske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 London, dit vil jeg. Men dit vil ikke mannen. Sikkert fordi han hater shopping. Jeg elsker shopping. *hmm* Det er mye annet å se i London. Kanskje du skulle finne andre attraksjoner du kan lokke han litt med? London er en flott, men stressende, by. Historien og arkitekturen alene er verdt et besøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn 4 953 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skulle jeg og gubben dratt på kjærstetur ville jeg valgt Nice eller Barcelona - evt Paris, men dit har vi lyst å ta med ungene. Ellers hører jeg til 'London blir aldri oppbrukt'-kategorien. Mye annet enn shopping å finne på der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.