Gå til innhold

Par på storbytur


Gjest vældig anonym no ja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i Barcelona i høst, og skal definitivt tilbake dit. Rakk ikke få med meg alt jeg ville. Masse spennende å se, nydelig mat og vin - En fantastisk by! Tror du evt må fly med KLM via Amsterdam eller via Oslo.

London blir jeg aldri lei av. Dit flyr du direkte fra Værnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vældig anonym no ja

Jeg var i Barcelona i høst, og skal definitivt tilbake dit. Rakk ikke få med meg alt jeg ville. Masse spennende å se, nydelig mat og vin - En fantastisk by! Tror du evt må fly med KLM via Amsterdam eller via Oslo.

London blir jeg aldri lei av. Dit flyr du direkte fra Værnes.

London, dit vil jeg. Men dit vil ikke mannen. Sikkert fordi han hater shopping. Jeg elsker shopping. *hmm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barcelona - absolutt!

Nydelig og sjarmerende by med masse forskjellig å finne på - eller ikke finne på :). Koselig å bare tusle rundt på måfå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Barcelona i høst, og skal definitivt tilbake dit. Rakk ikke få med meg alt jeg ville. Masse spennende å se, nydelig mat og vin - En fantastisk by! Tror du evt må fly med KLM via Amsterdam eller via Oslo.

London blir jeg aldri lei av. Dit flyr du direkte fra Værnes.

Jeg har vært i Barcelona et par ganger, og har føyet direkte med Ving. I hvertfall tidligere fløy de direkte to ganger i uken, slik at man kunne få med seg en langweekend.

Enig i at Barcelona er en fantastisk by!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London, dit vil jeg. Men dit vil ikke mannen. Sikkert fordi han hater shopping. Jeg elsker shopping. *hmm*

Det er mye annet å se i London. Kanskje du skulle finne andre attraksjoner du kan lokke han litt med? London er en flott, men stressende, by. Historien og arkitekturen alene er verdt et besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg og gubben dratt på kjærstetur ville jeg valgt Nice eller Barcelona - evt Paris, men dit har vi lyst å ta med ungene.

Ellers hører jeg til 'London blir aldri oppbrukt'-kategorien. Mye annet enn shopping å finne på der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...