Gjest Ja til kjemisk kastrering av idioter! 0 0 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg hater dem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg elsker i hvert fall mannen min ) Hadde du kjent han hadde du ikke kunnet hate han.. For han er snill som dagen er lang. Du kan umulig hate alle mannfolk, selv om du kjenner noen drittsekker.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ja til.... 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg elsker i hvert fall mannen min ) Hadde du kjent han hadde du ikke kunnet hate han.. For han er snill som dagen er lang. Du kan umulig hate alle mannfolk, selv om du kjenner noen drittsekker.. Nei, jeg hater ikke alle mannfolk generelt, men drittsekk-mannfolkene. Jeg også kjenner flere snille, greie, ordentlige menn. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.