Gå til innhold

Ny mann etter separasjon ---


Gjest Slett ikke nå...

Anbefalte innlegg

Tvert imot. Jeg føler meg ikke hevet over han. Heller motsatt...

Sånn ja, jeg trodde du var i fra vestkanten.

Men nå er det jo deg han velger, så ikke tenk noe på dette. Nyt at du har kontakt med han, ikke analyser og tenk mer på dette.

Merker han at du blir reservert så lurer han på hvorfor og kanskje det kan føre til at han trekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Noen av oss er så dristige at vi t.o.m. finner menn fra andre landsdeler, tenk på det du! ;''

Og noen er så dristige at de finner menn fra andre land. Svensker til og med. Sjokkerende;-)

Svensker!? Et sted må da grensen gå? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nå at forskjeller / likheter i familiebakgrunn, oppvekstvilkår og verdier, teller mye mere enn hvor man har bodd rent geografisk.

Det er slett ikke alle "vestkant-folk" som er "snobber" med stor formue, bor i fine villaer med svømmebasseng og hushjelp, drikker champagne til lunsj og spiller golf på fritiden, like lite som alle "østkantfolk" er "slubberter" som bor i trange leiligheter, er alkoholikere og går på trygd.

Det finnes nok begge deler begge steder. -Men det absolutte flertall er "normale" mennesker, som befinner seg i et sjikte midt imellom, enten de bor på øst eller vestkanten.

Når man blir voksen, så utvider jo ofte venne / bekjentskapskretsen seg til å omfatte folk fra flere geografiske områder. Og da er det jo "kjemien" og det man har felles som gjør at man finner tonen - ikke stedet man har vokst opp.

Jeg synes derfor ikke du skal henge deg så mye opp i at han kommer fra "vestkanten" og du fra østkanten.

To personer fra samme nabolag kan nok være mere forskjellige enn dere er, hvis de har vokst opp med forskjellig oppdragelse og verdier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...