Gjest Siste utvei ? 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Også postet på psykiatri, der har NHD svart) Noen som har prøvd det? Jeg er i perioder plaget med at jeg ikke klarer slutte å spise når jeg er mett, og ellers at jeg spiser når jeg er lei meg og trist og ikke får sove, trøstespising altså. Sukker trigger meg også til å spise mer og mer og mer. Ville gjerne hypnotiseres til å motstå sukker og samtidig til å slutte å spise når jeg er mett, og å takle følelser på annen måte enn ved å putte noe i munnen. Noen som har positive erfaringer ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har ikke prøvd, men har hørt om flere som har hatt positive resultater med hypnose mot forskjellige "diller" (mat, røyking, sukker osv). Hos noen holder virkningen seg lenge, hos andre ikke så lenge. Prøv da vel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.