Gjest gråte 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg har vært urolig i natt og i dag. Har vært hjemme til nå, men skal innom legesenteret en tur for å få målt blodtrykket og så på jobb etterpå. Føler at tårene trykker på og jeg holder på å begynne å gråte. Jeg kan ikke gå ut slik, men jeg må................................... Hjelp jeg orker ikke denne tristheten som vokser som en klump inn i meg. Jeg burde vært fornøyd nå...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kanskje det er nettopp det du trenger da, å gråte ut! noen ganger letter det utrolig mye. Hva gjør deg så trist da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gråte 0 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kanskje det er nettopp det du trenger da, å gråte ut! noen ganger letter det utrolig mye. Hva gjør deg så trist da? Kjæresten min slo opp i går kveld. Jeg har vist lenge at det ikke går, men har ikke greid å slutte selv. Jeg har ikke greid å gråte enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjæresten min slo opp i går kveld. Jeg har vist lenge at det ikke går, men har ikke greid å slutte selv. Jeg har ikke greid å gråte enda. Når du kommer hjem og har litt tid til deg selv, så setter du på P4 Ballade. Da kommer typisk tårene om man har kjærlighetssorg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.