Gjest frudoline 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hvem tror dere blir sendt hjem i dag???? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihlie 287 1 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 jeg har bare sett noen få program. jeg tror Clas beholder hu lyse lille, han er jo i helspenn på hu. Kristian har vel ikke så mange å velg i. han homoen(husker ikke hva han heter) trekker seg fra alt tror jeg. Calle velger hu med flettene, men kan aldri tro det blir noe mellom de på sikt. i sist program la aina(?, er det d hu heter) inn alt for å sjekke han opp, men jeg tror like vell det blir hu andre. Hva tror du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frudoline 0 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 jeg har bare sett noen få program. jeg tror Clas beholder hu lyse lille, han er jo i helspenn på hu. Kristian har vel ikke så mange å velg i. han homoen(husker ikke hva han heter) trekker seg fra alt tror jeg. Calle velger hu med flettene, men kan aldri tro det blir noe mellom de på sikt. i sist program la aina(?, er det d hu heter) inn alt for å sjekke han opp, men jeg tror like vell det blir hu andre. Hva tror du? Tror deg samme som deg;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.