pekkaline 13 583 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 For en irriterende reklame som var ti lhøyre her da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mener du reklamen for barnevogn? La ikke merke til den før nå, siden du nevnte reklamen på høyre side... Da måtte jeg jo titte til høyre :-) Tror jeg har et filter mot reklame som ikke angår meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Mener du reklamen for barnevogn? La ikke merke til den før nå, siden du nevnte reklamen på høyre side... Da måtte jeg jo titte til høyre :-) Tror jeg har et filter mot reklame som ikke angår meg. hehe, Ja barnevogna drev og kjørte frem og tilbake. Var riktig forstyrrende. Nå har jeg bare scrollet opp skriftstørrelsen slik at jeg skyver den ut a synet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.