Gå til innhold

Hvor feriere i Feb. Evnt. Mars


Gjest Veldig lenge siden ungene var på slik ferie

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig lenge siden ungene var på slik ferie

Tenkte på å dra med to barn på 13 og 16 til utlandet i ferbruar eller sånn. Utenom skoleferie.

Her snakker vi god gammeldags ferie, sol, bading (må være bassengmuligheter, spennende mat kanskje, noe å se på og oppleve kanskje, men mest avslapping, spising og handling.

Det bør være trygt, rent og ordentlig. Varmt og godt.

Hvor vil du anbefale oss å dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dubai!

Det er riktignok finanskrise der akkurat nå, men det bør kunne gi gode priser om man styrer unna ting man risikerer går konkurs.

Jeg kommer ikke til å reise til Dubai pga. de strenge reglene der.. Samboern og jeg har b.la ikke lov til å holde hender der siden vi ikke er gift! Ikke korte skjørt og "upessende" klær på kvinner, ingen fysisk kontakt som klem, kyss eller flørt er lov..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Fuerteventura (Spania) i januar. De er jo en av de kanariske øyer, med kilometers lange hvite sandstrender, sandyner, muligheter for dykking, båttur over til Lanzarote, grotteutflukter og andre utflukter som det pleier å være p sånne charterturer. Gleder meg masse! :)

Ville dra et sted det var trygt og garantert mat vi liker, og ok priser (ikke veldig billig, men billigere enn hjemme). Bra tempratur. Også gode muligheter for surfing og annen vannsport. :)

Eller så er det jo Gran Canaria som det er best å reise på den tiden med tanke på tempen. Også hørt mye fint om Egypt, men er litt skeptisk selv siden alle jeg kjenner som har vært der har blitt dårlige av maten.. Vi ble anbefalt å ikke reise med en fireåring dit.

Hit skal vi :)http://www.apollo.no/NO/hvor-vil-du-reise/Europa/Spania/Fuerteventura/Pages/default.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere har vært ute og reist litt kan jeg anbefale Gambia. Vi var der i desember i fjor. Været var helt fantastisk.

Grunnen til at jeg sier at dere bør ha reist litt er at dette er Afrika slik du ofte ser det på TV. Med fattigdom osv.

Men menneskene var hyggelige. Det går også for å være et trygt land å reise i. Det eneste vi ble advart mot var veskenappere.

Vi badet mye og var på utflukt hvor vi klappet levende krokodille. Var inne i en krokodillepark hvor krokodillene ikke var inngjerdet. (Ble tatt litt på sengen har) Leide en sjåfør + guide hele dagen og kjørte rundt på forskjellige steder.

Krokodiller så vi, padlet en tur, spiste på en restaurant på ei nydelig strand, gikk på marked. Kjempeflott dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...